Saastad Ur & Optikk (Porsgrunn)

vist det er flere som har betalt klokka på forskudd hos Saastad så er du jo like langt og rykker ikke fortere frem i køen.

Jeg sendte Mail til Saastad i mai ang den nye Daytona'en. Fikk da beskjed om at ved depositum så kunne jeg forvente å få en sort rundt oktober. Han ville ikke svare meg når jeg spurte hvor høyt depositumet var, og heller ikke fått noe svar på en henvendelse som jeg sendte for 3 uker siden.

Synes hele greia virker litt useriøst.
 
Altså jeg har bestilt en 116613lb og betaler ved levering. Hadde ikke gått med på at vente i 6 månader og betalt klokken, mister jo veldig mye avkasting på de pengene :(
Betyr det at du ønsker å selge med en gang (til markedspris) etter å ha kjøpt ?
 
Betyr det at du ønsker å selge med en gang (til markedspris) etter å ha kjøpt ?

Nei klokken kjøper jeg til meg :)
Men de pengene er investert i aktier frem til dagen jeg kjøper klokken! "Money never sleeps" ;)
Det er det jeg mener med avkastning!
 
vist det er flere som har betalt klokka på forskudd hos Saastad så er du jo like langt og rykker ikke fortere frem i køen.

Jeg sendte Mail til Saastad i mai ang den nye Daytona'en. Fikk da beskjed om at ved depositum så kunne jeg forvente å få en sort rundt oktober. Han ville ikke svare meg når jeg spurte hvor høyt depositumet var, og heller ikke fått noe svar på en henvendelse som jeg sendte for 3 uker siden.

Synes hele greia virker litt useriøst.

Samme opplevelse over mail hadde jeg også før sommeren når jeg forhørte meg om en Hulk. Hun som svarte meg på mail svarte bare svada og ga meg aldri noe konkret svar på det jeg spurte om.
 
Jeg var hos Saastad for et par år siden for å se på en "garantert original 1675 Pepsi" de hadde til salgs. Da jeg kom frem så jeg på den og den så helt ubrukt og ny ut.

Spurte Saastad selv, og han kunne stolt fortelle at ja, den var så fin fordi de hadde tatt en sort en og bytta ut alle delene med nye Pepsideler, "for det er jo det samlerne vil ha".