S.U.F og Sarpaneva

Ny Vetehinen?
_20201210_233740.JPG


Jfr.
_20201210_234101.JPG
 
Ny Vetehinen?
Det skulle ikke forundre meg :) . Kort tid etter lanseringen av Super1 da. Begynner å få en del sporty modeller nå. Forvirrer meg litt at det var Sarpaneva sin Instagram-konto som først annonserte det og ikke S.U.F sin. Det skulle vel tale imot Vehetinen..?
 
  • Liker
Reaksjoner: Cltklok
Det skulle ikke forundre meg :) . Kort tid etter lanseringen av Super1 da. Begynner å få en del sporty modeller nå. Forvirrer meg litt at det var Sarpaneva sin Instagram-konto som først annonserte det og ikke S.U.F sin. Det skulle vel tale imot Vehetinen..?
Tror rekkefølgen er litt tilfeldig. Moomin ble vel også først hintet til på Sarpaneva-kontoen.
 
No-date er digg! Synes de andre fargevariantene ikke alltid treffer helt med fargen på datohjulet.
I følge kommentarer på Instagram så skal den være solgt ut allerede? Men ser da ut til at den kan bestilles på nettsiden.

Stusser litt på at de andre som kun er laget i 50 eks hver enda ikke er solgt ut. Er det virkelig så smalt marked for disse? Kunne gjerne plukket opp en i blå. Lekker skive på den, selv om den gjerne også kunne vært no-date.
 
  • Liker
Reaksjoner: ludokid
Ja, litt merkelig at disse slippes i så få eksemplarer. Jeg er helt målløs over finnish (pun intended) og at det er klokker igjen. Dette er virkelig mye klokke for pengene i mine øyne. Også et design som kan varieres på utallige måter. Og en merkevare som har plenty coolness over seg. Vet om flere som har flere utgaver og kanskje det er det som er greia? Kunne gjerne tenkt meg en slik. Selv om jeg er sånn godt under middels innstilt til påtatt patina syns jeg dette er smakfullt. Og tre ulike 180’er til prisen av en OP... Sarpaneva seiler virkelig opp som det designmessig mest interessante merket for tiden etter min mening.