Ryggsekk til hverdagsbruk

Medlem
22. nov. 2010
Innlegg
462
Sted
Bergen/Stavanger
God ettermiddag, TS-ere!

Jeg har de siste 5 årene brukt en mindre bag til bruk på skole/trening etc og tenker at det nå er på tide å få meg en ryggsekk. Dette er nok også bedre for ryggen. Ryggsekken vil hovedsaklig brukes til skole, så den trenger ikke være sånn kjempediger.

Når det gjelder pris og stil så ønsker jeg å være åpen for det meste, så bare fyr løs. Greit å få inn litt variasjon på forslag, så andre også kan dra nytte av denne tråden ;)

Leon:cool:
 
CLC-BPC-CH-PS-SLC01B-1900


http://www.saddlebackleather.com/frontpocketbackpack?quantity=1&custcol2=Chestnut&custcol3=Pigskin&custcol15=Current
 
Jeg har ikke brukt sekk siden ungdomsskolen, men sliter en del med nakke/skulder så måtte kjøpe meg sekk igjen nylig. Vet ikke om jeg gjorde dårlig reserch, men etter at jeg hadde kjøpt den på eBay så jeg den på ALLE på skolen.

Heldigvis ikke så mange med fargekombinasjonen jeg kjøpte, men jeg er veldig fornøyd :)

herschel-supply-pop-quiz-backpack-navy-red.jpg


Sekken heter Herschel Pop Quiz
 
@WDD - nå håper jeg det kommer noen bra klokkeartikler på bloggen. :)

Der kommer jeg nok til kort... Har riktignok en gammel Omega Constellation, men (og nå banner jeg i kjerka) bruker knapt klokke lenger. Skjønner at det er noe jeg burde vite masse om, men frykter veldig å engasjere meg i enda en interresse som kan lede til en kostbar samling. Sliter litt med akkumulering av gamle symaskiner nå om dagen :)
 
Redigert av en moderator: