Rubber.....more rubber!

Flere bilder...med fingeravtrykk...

Følger selvsagt oppfordringen om flere bilder:D

@Mogens : Jeg er helt enig at man skal la det gå litt tid før man trekker konklusjon. Satser på å oppdatere tråden etter ca 14 dager. Og det er absolutt lov til å minne meg på det....

DSC01621.jpg


DSC01619.jpg


DSC01618.jpg


DSC01617.jpg


DSC01616.jpg
 
Om noen ikke skulle bli overbevist over kvaliteten på disse remmene fra de forrige bildene, vil ihvertfall det siste lumeshottet fikse det problemet! Hvem skulle tro svart gummi forsvant helt i mørket? Sykt...

;)
 
Om noen ikke skulle bli overbevist over kvaliteten på disse remmene fra de forrige bildene, vil ihvertfall det siste lumeshottet fikse det problemet! Hvem skulle tro svart gummi forsvant helt i mørket? Sykt...

;)

+1:p

Exploreren ble utrolig flott altså med gummirem. Hmm lager de kun til Rolexmodeller? En AquaTerra er nok også et syn med en slik en.
 
Takker for at du deler The Player!

Jeg liker absolutt remmen! Spesielt siden man kan bruke låsen. Men da må man ha en god lås og ikke som på Explorer II. Nesten så jeg vurderer å kjøpe meg en 214270 også!
 
Kule bilder !
må prøve å ta noen selv da jeg har gått med en rubber-B i noen uker ( GMT 16700, SD16600 og Explo 16570).
Jeg er super fornøyd med kvaliteten men ser at man må ha et håndledd på over 19cm for at spennen skal posisjonere seg helt riktig ( i alle fall med eldre oysterlenker som har et helt ledd nede).
 
Kjør på med bilder lobergen!

Mitt håndledd er 18cm men regner med det er ok med gammel lås som på min 16570.
 
2582rly.jpg


på det bildet ser man at spennen kommer rundt håndleddet siden den "nedre" gummi delen er så lang :

53mvmb.jpg


Jeg hadde først bestemt meg for den hvite versjonen til å ha på exploreren ( polar) men når jeg fikk vite at denne kunne brukes på SD-en og GMT-en i tillegg til explo-en fant jeg ut at den sorte var fornuftig.

juhg6b.jpg


Arild : du er velkommen om du vil prøve den. :D
 
@Lobergen.
Denne spenna er nok vesentlig større enn min, ja. Jeg teller et hull på utsiden av spenna mot 4 hos meg selv...og jeg tror nok ikke vi har forskjellige håndleddstørrelser.

Vilt forslag : har du prøvd å sette reimdelen som sitter kl 12 på kl 6? Den ene reimsiden er jo en del kortere enn den andre.
 
@Lobergen.
Denne spenna er nok vesentlig større enn min, ja. Jeg teller et hull på utsiden av spenna mot 4 hos meg selv...og jeg tror nok ikke vi har forskjellige håndleddstørrelser.

er ikke spennen i seg selv men det faste leddet på de eldre modellene som forskyver hele greien 1 cm i.f.t ditt opplegg.

Vilt forslag : har du prøvd å sette reimdelen som sitter kl 12 på kl 6? Den ene reimsiden er jo en del kortere enn den andre.
jeg har prøvd å snu det hele, ja : spennen hviler litt bedre på innsiden men fortsatt skjevt og det blir veldig unaturlig med spennen som åpner motsatt vei.


jeg er tross alt fornøyd men med forskjellige størrelser kan konseptet bli perfekt ;)
 
2582rly.jpg


på det bildet ser man at spennen kommer rundt håndleddet siden den "nedre" gummi delen er så lang :

53mvmb.jpg


Jeg hadde først bestemt meg for den hvite versjonen til å ha på exploreren ( polar) men når jeg fikk vite at denne kunne brukes på SD-en og GMT-en i tillegg til explo-en fant jeg ut at den sorte var fornuftig.

juhg6b.jpg


Arild : du er velkommen om du vil prøve den. :D

Takker for at du deler flotte og oplysende bilder!

Kunne vært fint å prøve men da resulterer det nok i kjøp. Nye remmer er et substitutt for nye klokker så jeg forsøker å strekke det utover ved å vente lengst mulig... Takker så mye for tilbudet!