Sindregb
Støttemedlem
Samme som alltid, bare vas og clickbait. Historikk, at du ikke flipper og trynefaktor.
Denne influenseren var vel på ingen måte bevandret i klokkelandskapet. Det kom ganske tydelig frem at alt som det står Rolex på er the shit! Uansett om det er en OP34 som hun hadde ventet i 18mnd på, ikke prioritert da akkurat. Folk.At du kjøper en OP som det er lite rift om?
Tror ikke du trenger å være D-kjendis for å få kjøpt en OP...ikke i 34mm ihvertfall.Kan se ut som at å være influenser og å kjøpe små OP er en grei måte å få seg Rolex på.
Tror ikke denne influenser hadde noen av disse attributteneKom med nesen opp i været, tøff blikk, fengsel tatovering på hendene og vips, får du klokke.
Det kalles for utpressing folkens.
Hånvits... Ja hun har minst 2 av de 3 på permanent måteTror ikke denne influenser hadde noen av disse attributtene![]()
Må være nesa i været og tattis det daHånvits... Ja hun har minst 2 av de 3 på permanent måte![]()
hvis det er som jeg tror ville jeg ikke gjort det selv, men overlatt jobben til en bedre urmaker/gullsmed.Er ikke så glad i «lenkemerker» på håndledd, så har lagt ut en WTB for et par ledd.
Men tør jeg resize selv eller overlate til eksperter?
Det er vel bøy ut og bøy inn, så lurer på om noen har gjort dette selv med «folded»?
Vis vedlegg 393419
Vis vedlegg 393421