Vis vedlegg 247797
Slik har det jo allerede vært en stund..
Bjerke er kanskje den eneste av forhandlerne som praktiserer ventelister? Men kriteriene for å komme på venteliste omfattes nok av de momentene du lister opp. Hos de andre forhandlerne har ventelistene flyttet inn i hodene til de som bestemmerNei, det syns jeg er en i overkant spekulativ påstand. Jeg har ennå til gode å høre historier om "kjøp to Cellini, få kjøpe én Pepsi" her til lands.
Foreløpig virker det som om landets fem forhandlere baserer sin utvelgelse av hvem som får, primært på "vanlige" kundeforhold (hvor det sikkert koker ned til ting som total spend, lojalitet/varighet, type kunde osv.), trynefaktor, tilfeldigheter og flaks.
Jeg mener det er nyanser her, mellom det å få komme rett inn fra gaten og kjøpe en klokke, og den kynismen man hører foregår hos enkelte aktører i enkelte land.
Et av de mest beskrivende eksemplene på at penger og stil ikke nødvendigvis henger sammen.Ja, det kan virke slik....Vis vedlegg 248715
Noe så griseflaut, harry og hjelpesløst er det en stund siden jeg har sett på trykkJa, det kan virke slik....Vis vedlegg 248715
Blir ikke noen pulitzer til journalisten av den artikkelen der nei...Noe så griseflaut, harry og hjelpesløst er det en stund siden jeg har sett på trykk![]()
Men hva sier de på Klokkeriet?Noe så griseflaut, harry og hjelpesløst er det en stund siden jeg har sett på trykk![]()