Tror nok en Seadweller blir min neste klokke - men hvilken mon tro? Heller foreløpig i retning «den utskjellte andungen» 16600...
Tror nok en Seadweller blir min neste klokke - men hvilken mon tro? Heller foreløpig i retning «den utskjellte andungen» 16600...
Søren og! Jeg burde kanskje spart på Rolex-hansken jeg fikk hos AD... Vel, den gjorde nytten i noen uker i fjorårets sesongFant en Titleist ProV1 med Rolex-logo på golfbanen i dag. Morsom sak å spare på. Burde sikkert solgt den som invistering.... Sikkert noen som mener den er verdt voldsomt mye mer enn de 45 kronene en slik ball koster...
Søren og! Jeg burde kanskje spart på Rolex-hansken jeg fikk hos AD... Vel, den gjorde nytten i noen uker i fjorårets sesong![]()
OmgNå som Rolex skal ha en sammenkomst 1. Sept. Hva tenker folk kan komme? Har sett/hørt rykter om denne. Og at de fjerne Hulk fra linjen.Vis vedlegg 204436
Smak og behag! Likte fargekombinasjonen godt jeg!Omg......Den var rett og slett gusj!
Smak og behag! Likte fargekombinasjonen godt jeg!
Hadde vært gøy hvis den gamle Milgauss kom tilbake også-> Vis vedlegg 204473
Legger ved lenken til "kilden": https://thewatchstand.com/blogs/tws-blog/what-will-the-latest-rolex-novelties-look-like
det er ikke noe du får gjort hos en AD, du må kjøpe en bezel utenfor det offisielle Rolex systemet og få det montert av en uavhengig urmaker.Hei!
Noen av dere som har byttet bezel på en DJ?
Tenker på å skaffe meg en fluted, da jeg ikke hadde råd til det da jeg kjøpte.
Jeg kjøpte min SeaDweller i April 1999. Første og eneste service i April 2019.
Har hatt den på arma hver dag i mellom tiden og utsatt den for 100+ dykk.
Min 2006 modell 16600 har aldri vært servet, men burde vel fått seg en spa snart. Hvor mye må en ut med for full service uten polering? Sånn ca.Ref. service i 2019: Var årsaken til service et preventivt vedlikehold eller korrektivt?
Min 2006 modell 16600 har aldri vært servet, men burde vel fått seg en spa snart. Hvor mye må en ut med for full service uten polering? Sånn ca.