Den der i 39 mm er en våt drøm ja ...
Den der i 39 mm er en våt drøm ja ...
Denne i blått var råflott og en kan bare glede seg til den kommer i Steel. Og drømme om at vi en dag ser Pelagos i tilsvarende størrelse.
Flere som synes det er litt rart at samtlige trendløker over hele kloden fikk tak i en blå BB58 samtidig i tide for lanseringen?
Merker godt man blir "solgt til", altså, selv om jeg ikke er målgruppen for denne.
Jeg bare tenker at legitimiteten til "ventelistene" får seg en knekk. Ikke at ventelister på fordømt tudor var særlig troverdige til å begynne med, men.
På et kundearrangement i Oslo i fjor sa Nicholas Hofmann hos H. Moser & Cie at han mente det ikke var noen grunn til å åpne en klokke som ikke viste tegn på feil eller unormale avvik, helt uavhengig av oppgitte serviceintervaller. Unntaket var for å sikre eventuell vanntetthet.Dagens har ikke hatt service på 12 år, men går allikevel innenfor sekundet pr. døgn. Ble kjøpt NOS i 2016 og hadde da ligget i ro siden 2008 (M-serie). Ville dere da utført service eller avvente?
Dagens har ikke hatt service på 12 år, men går allikevel innenfor sekundet pr. døgn. Ble kjøpt NOS i 2016 og hadde da ligget i ro siden 2008 (M-serie). Ville dere da utført service eller avvente?
Dagens har ikke hatt service på 12 år, men går allikevel innenfor sekundet pr. døgn. Ble kjøpt NOS i 2016 og hadde da ligget i ro siden 2008 (M-serie). Ville dere da utført service eller avvente?
Jeg kjøpte min SeaDweller i April 1999. Første og eneste service i April 2019.Dagens har ikke hatt service på 12 år, men går allikevel innenfor sekundet pr. døgn. Ble kjøpt NOS i 2016 og hadde da ligget i ro siden 2008 (M-serie). Ville dere da utført service eller avvente?
Ref. service i 2019: Var årsaken til service et preventivt vedlikehold eller korrektivt?Jeg kjøpte min SeaDweller i April 1999. Første og eneste service i April 2019.
Har hatt den på arma hver dag i mellom tiden og utsatt den for 100+ dykk.