Liker at insert fra 16610, 16800 og 16808 (den gamle med hvit trykk) passer.
Noen som vet om en god artikkel som beskriver forskjellene på Rolex Explorer 2 16570 S, Y, Z, M serie osv?
Blir ikke helt klok...
Den matcher bra farven på skiven og bezel, @Trulle75. Skulle det vært noe, så kunne den godt hatt mindre brunt i seg.
Vel, men totalt vil jeg si at denne gjør seg bra!
8
Årsaken kan være at jeg har flatt / søkk i håndleddet etter å ha gått ned noen kilo.
Mottatt Tudor BBB og det var en svært positiv overraskelse. Svært positivt. Den er ikke topptung i det hele tatt, slik jeg opplever den. Den er heller ikke for høy.
.
Tudor-skryt fra den kresne kjenneren @Loevhagen ? Trodde jeg aldri jeg kom til å oppleve. Gratulerer så mye!Mottatt Tudor BBB og det var en svært positiv overraskelse. Svært positivt. Den er ikke topptung i det hele tatt, slik jeg opplever den. Den er heller ikke for høy. Etter å ha lest en del om dette - på samme måte som SD4K - så er jeg igjen forundret over at en del konforme syn på ei klokke ikke stemmer med egen opplevelse av den. Rett og slett en kanonklokke denne her Tudoren.
Faktisk så er den komfortmessig praktisk talt lik som en 5-nummerserie Rolex. Årsaken kan være at jeg har flatt / søkk i håndleddet etter å ha gått ned noen kilo.
Rolex er oppskrytt.