Rolexcafé – løst og fast om Rolex

Stemmer med min teori om at boblen er i ferd med å sprekke. Har solgt litt over dammen men siste måneden har det tørket voldsomt.
Eller at en god del avventer Basel og derfor ikke kjøper før "nyheter" er unnagjort. Jeg er i den kategorien. Ser en del objekter her på TS jeg kunne fått et innfall å kjøpe - men avventer til ultimo mars / primo april. * selvkontroll *

For at den der skal fungere så må turtallet være mye høyere. Mulig en ALS rotor går smooth som bare det, men et 7750 ville ikke bli trukket opp av den hastigheten der.

Det er jeg (nesten) helt sikker på :)

Hvordan er deres ledd fordelt på hver side av klokken (...om man kan si det sånn)? Har nå 6 ledd på utsiden av håndleddet, og 4 på innsiden - da har jeg heller ikke så mye å gå på på glidelock'en. Føler likevel at dette er en noe skjev fordeling, men den ble justert på Bjerke, så er usikker på om den egentlig sitter optimalt nå. Ser alltid enden på claspen på innsiden av håndleddet, og føler dette er feil?

Hvordan er deres ledd fordelt på hver side av klokken (...om man kan si det sånn)? Har nå 6 ledd på utsiden av håndleddet, og 4 på innsiden - da har jeg heller ikke så mye å gå på på glidelock'en. Føler likevel at dette er en noe skjev fordeling, men den ble justert på Bjerke, så er usikker på om den egentlig sitter optimalt nå. Ser alltid enden på claspen på innsiden av håndleddet, og føler dette er feil?

Gå til 5/5.

• Liker
Reaksjoner: Andreassr
Har samme fordeling på min og det funker gull. Du har også et halvledd du kan bytte over hvis den ikke er optimal