Rolexcafé – løst og fast om Rolex

Ser pen ut, men er det høy pris? I praksis er det kun en "head only" da det ikke er med Rolex lenke eller rem. Begge er after market/ no name. 1570 urverket skal være veldig bra! Men prising har jeg ikke greie på!

8

Ser pen ut, men er det høy pris? I praksis er det kun en "head only" da det ikke er med Rolex lenke eller rem. Begge er after market/ no name. 1570 urverket skal være veldig bra! Men prising har jeg ikke greie på!

8

Annonsen sier "...Original jublee lenke følger med.."

Dokumentasjon fra Rolex:

Hentet fra annet forum:

fIOXbkv.jpg

VLRVj4o.jpg

tpEIaxg.jpg

Aojzkwe.jpg

• Liker
Reaksjoner: titan
Original jublee lenke følger med men den er litt slakk i.
Prisen har jeg fått ned til 24.000Kr sannsynligvis.
Da er vel det en grei deal?
Service var tatt i Mars i år.

Har jo ligget en stund, syns fortsatt det er en frisk pris i forhold til hva de gikk for for 3-5 måneder siden. 8000 mer enn hva jeg solgte min for.

Dokumentasjon fra Rolex:

Hentet fra annet forum:

fIOXbkv.jpg

VLRVj4o.jpg

tpEIaxg.jpg

Aojzkwe.jpg

Da er vel fasiten klar, Rolex har innsett at 10-års serviceintervaller er OK så lenge klokken går godt.... I og med at dette tydeligvis også gjelder klokker som allerede er produsert og levert forhandler er det vel lite som tyder på at det er gjort vesentlige endringer i smøremidler e.l.?

• Liker
Reaksjoner: Thomas84
Hei. Jeg er helt ny på dette forumet. Planlegger å investere i min første klokke. Tror dere
16710 GMT Master II PEPSI Bezel vil være et godt valg? og hvor sannsynlig er det å finne den pent brukt?

Hei. Jeg er helt ny på dette forumet. Planlegger å investere i min første klokke. Tror dere
16710 GMT Master II PEPSI Bezel vil være et godt valg? og hvor sannsynlig er det å finne den pent brukt?

Ikke dumt valg det, digger pepsi. De dukker no opp av og til her og på finn. Pent brukt, både med og uten b/p.

Stemmer, @Rudien, det står at det følger med en original Jubilee. Jeg la merke til at den som sitter på ikke er en Rolex. Da de originale kan bli slarkete, så kan det nok være at denne er det.

Det viktigste er å "buy the seller".

8