Blir ikke loddet ut på Facebook, altså?
Du må kjøpe minst én helgull Rolex for å være med i trekningen
Blir ikke loddet ut på Facebook, altså?
Facebook og utlodding overlater jeg til de eminente og anerkjente. Samt importører av kinesisk bais uten skam i livet og null respekt for norsk lov. Best sånn.Blir ikke loddet ut på Facebook, altså?
Overraskende. Tror det skyldes gullprisene (ettersom jeg husker diskusjonen på TRF forrige uke).Prisøkning på helgull..
Jepp, TT også gått opp, mens Platinum ser ut til å ligge på samme pris.Overraskende. Tror det skyldes gullprisene (ettersom jeg husker diskusjonen på TRF forrige uke).
Nesten 20´på DD hvitgull, 497 i går:
Vis vedlegg 371007
Rolex prøver vel å gjøre helgull/gull enda mer eksklusivt, sammen med inflasjonen såklart.Har vært rimelig heftig økning på helgull. Når jeg bestilte Daytona 126508 i august i fjor kostet den 440k. Så gikk den opp til drøye 470 til nyttår og 490 nå![]()
Lenge siden du uttalte at deres strategi er å selge mer edle metaller.Rolex prøver vel å gjøre helgull/gull enda mer eksklusivt, sammen med inflasjonen såklart.
Tja, men 3,8% på en klokke til 400-500k blir en god del penger for det.Ganske beskjeden prosentvis prisstigning på DD-en i hvitt gull. 3,8% er jo ingenting i forhold til mange andre klokkemerker.
Det er korrekt, men sett ut ifra at alle tyter om at Rolex legger på prisene så mye - blekner jo de i forhold til JLC, ALS, PP, FPJ, Omega, Longines, et al. Uten å dra tråden OT, så er jo 3,8% på et nytt hus eller bil enda mer. Med årets lønnsoppgjør, ligger de aller fleste an til et lønnstillegg prosentvis mer en Rolex sin prisstigning - så fra et objektivt ståsted er jo et prispåslag i prosent på et luksusobjekt, mindre enn lønnsstigningen, ikke så gæli, eller?Tja, men 3,8% på en klokke til 400-500k blir en god del penger for det.