Rolexcafé – løst og fast om Rolex

126710 BLNR (oyster) trenger en makker. Dilemma rundt hva man skal bestille.
116500 ln er ett naturlig første valg. Men tipper jeg kommer til å få nei en stund. Ikke sikkert jeg noen gang får ja heller.
Vurderer både 126610 lv og 124060.
Når man vil ha alle, men bare kan kjøpe en. Hva er naturlig partner til GMT? Holder kanskje med en enkel nodate? :)

126710 BLNR (oyster) trenger en makker. Dilemma rundt hva man skal bestille.
116500 ln er ett naturlig første valg. Men tipper jeg kommer til å få nei en stund. Ikke sikkert jeg noen gang får ja heller.
Vurderer både 126610 lv og 124060.
Når man vil ha alle, men bare kan kjøpe en. Hva er naturlig partner til GMT? Holder kanskje med en enkel nodate? :)
Jeg hadde en No-date som eneste kompanjong til BLNR i boksen lenge. Funket fint det. Dessuten må alle samlinger ha en sub så du må bare hoppe i det først som sist ;)

• Liker
Reaksjoner: Skogsmann
Noen som har noen formeninger om 116710LN?

Har ikke all verdens sans for BLNR og jeg har fullstendig gitt opp AD og Pepsi, annenhåndsmarkedet er for vilt.

Har ikke all verdens sans for BLNR og jeg har fullstendig gitt opp AD og Pepsi, annenhåndsmarkedet er for vilt.

Superb klokke, meget glad i min.
39FD5AC8-0770-46CB-8F08-19D941A606EF.jpeg

Nå har jeg både BLNR og sub, så den hadde blitt litt smør på flesk for meg, men for noen år siden så jeg den tilfeldigvis på en turist på ferie, og tenkte, jøss, så fet den egentlig er. Sort som sub, men litt mer shiny men ørlittegrann mer kompakt med tynnere lugs. Baklokk som ikke bygger så mye som sub gjør også at den er meget komfortabel.
Det føles som om den har kommet litt i skyggen av sub og blnr, og det gjør den egentlig bare kulere da du ikke ser så mange av den. Og den kan brukes til alt av klær og situasjoner. :cool:

Kjør på, du blir garantert fornøyd med den. :):mrgreen:

• Liker
Reaksjoner: uret