Kan det stemme at Explorer 124270 i 36mm har samme diameter på skiva som Submariner 124060 i 41mm?
Ganske nært i hvert fall. Derfor OP/DJ/Explorer tar seg best ut i 36, tallskiva blir for oppblåst og lubben på 39/41.Kan det stemme at Explorer 124270 i 36mm har samme diameter på skiva som Submariner 124060 i 41mm?
Op41 er håpløst. YM TT er vel fortsatt muligFør jeg forsøker å ringe /maile rundt. Er det håpløst å komme seg på venteliste til alle modeller ? Har ikke kundeforhold noe sted men ønsker meg en op41 i gul. Er vel ikke den mest populære modellen i katalogen, vet ikke om det kan hjelpe?
Før jeg forsøker å ringe /maile rundt. Er det håpløst å komme seg på venteliste til alle modeller ? Har ikke kundeforhold noe sted men ønsker meg en op41 i gul. Er vel ikke den mest populære modellen i katalogen, vet ikke om det kan hjelpe?
Den er litt tricky dessverre. Alle OP er svært ettertraktet nå.
Null sjanse dessverre.Før jeg forsøker å ringe /maile rundt. Er det håpløst å komme seg på venteliste til alle modeller ? Har ikke kundeforhold noe sted men ønsker meg en op41 i gul. Er vel ikke den mest populære modellen i katalogen, vet ikke om det kan hjelpe?
Dameur under 30mm muligensHei,
Noen som vet om det er mulig å skaffe seg en stål modell fra forhandler om dagen?
Og i såfall, hvilken modell kan det være mulig å skaffe?
Hei,
Noen som vet om det er mulig å skaffe seg en stål modell fra forhandler om dagen?
Og i såfall, hvilken modell kan det være mulig å skaffe?