Enig. Har en TT sub med blå skive, så er kanskje inhabil, men den sorte suben i TT eller helgull er bare ikke like lekker!
Absolutt favoritt er den gamle blå. Altså såkalt flat blue.
Enig. Har en TT sub med blå skive, så er kanskje inhabil, men den sorte suben i TT eller helgull er bare ikke like lekker!
Veldig!
Etter å ha lett etter noen bilrelaterte bilder på gamle harddisker for @Edzilla i noen dager nå, kom jeg over mine gamle bokmerker til nettleseren fra 2018. Litt artig å se urverkets prising av 116610LVHadde nok slått til på den prisen nå
Vis vedlegg 273983
Tenk å kunne lekt med klokker igjen til den prisen daMeeeen nå er du ingen invistor da brosjan.
Tenk å kunne lekt med klokker igjen til den prisen da![]()
Min custom DeLorean gikk ikke gjennom EU-kontrollen så den står skiltløs i garasjenNæ.Husk at vi kjøper og selger i samme marked. Gitt at du ikke har en tidsmaskin.
Min custom DeLorean gikk ikke gjennom EU-kontrollen så den står skiltløs i garasjen![]()
Verden har blitt gal… Helt galematias, men det betyr da at hypen er ekte på disse OPene. Han her er en kar som kun selger i det segmentet du er @uret, altså super High-Sexy-EndHan skriver at han vil bytte denne (116506) med 124300 Tiffany Blå fordi han ikke liker fargen på 116506.
Hvis du er interessert i et bytte så ta kontakt.
Jeg håper virkelig han gjør det, men da burde han ha brukt diverse smileys osv.Jeg har ikke vært borti denne karen, men vil vel tro han fleiper....?