Sub med dato men med grønn bezel da?Helt klart penest med No date den der. Men dato er noe jeg ser etter så vanskelig valg
Sub med dato men med grønn bezel da?Helt klart penest med No date den der. Men dato er noe jeg ser etter så vanskelig valg
Visste du at det er litt gull i LV bezel, altså i keramikken! Derfor prisen er litt høyere på den enn LN!Vis vedlegg 403315
Valgte å bytte 124060 med LV. Angrer ikke. Men skulle jeg hatt den sorte hadde jeg valgt no-date og droppet dato.
Er noe minimalistisk og i all sin enkelhet så pent med en No-Date Sub, men kjekt å ha en dato komplikasjon.
Så hva foretrekker folket? Date or No-Date?Vis vedlegg 403305
Enig, simpelheten der er jo fantastisk. Tenker det kommer litt an på hva annet man har i boksen?Helt klart No-Date. Veldig kjekt med dato, men helheten i en No-Date er uslåelig.
Enig, men MK1 da? Synes MK2 gir en mer popp feeling og synes personlig den «lime» grønne fargen står i bedre kontrast til den sorte skiven enn MK1.Grønn (MK1) med dato, eller no-date. Grønn er jo mer spennende, og no-date kan til tider bli mer kjedelig ?
Jeg foretrekker faktisk MK1, men ser poengene med MK2.Enig, men MK1 da? Synes MK2 gir en mer popp feeling og synes personlig den «lime» grønne fargen står i bedre kontrast til den sorte skiven enn MK1.
Enig, simpelheten der er jo fantastisk. Tenker det kommer litt an på hva annet man har i boksen?
Det argumentet faller vel som oftest bort for de fleste?Tja. Jo, ja.. Jeg gjør ofte feilen med å kjøpe hva jeg har lyst på, å ikke hva jeg faktisk trenger. Så det argumentet faller bort for meg personlig![]()
Helt enig. Jeg hadde ikke kjøpt min hvis de ikke endret skiven til Mk.2.Enig, men MK1 da? Synes MK2 gir en mer popp feeling og synes personlig den «lime» grønne fargen står i bedre kontrast til den sorte skiven enn MK1.
What, antyder du at alle våre kjøp av ymse varianter av anakronistiske manne-smykke-tidsinstrumenter er ulogisk? Jeg er sjokkert!Det argumentet faller vel som oftest bort for de fleste?![]()
Hadde vi klokkefolk vært nogenlunde normale hadde det holdt med én klokke. Men så normale er vi f*** meg ikke!What, antyder du at alle våre kjøp av ymse varianter av anakronistiske manne-smykke-tidsinstrumenter er ulogisk? Jeg er sjokkert!
![]()