Rolexcafé – løst og fast om Rolex

Poenget er ikke om man bruker såpe, gnir den mot ballene i dusjen eller spytter på klokka. Poenget er det lille belegget glansmiddelet til oppvaskmaskinen utgjør av forskjell. ;) Prøv.
Trodde du bare gned habanero på skrotum? ;)

På et forum bestående av påfugler, er jeg redd utsagnet først og fremst oppfattes som ros, ikke ris.....

Samtidig; vil uvøren bruk av glans på uret kunne påvirke pakningene?

Tror nok ikke @Tom Henriksen går under kategorien påfugl, men for all del - du har et poeng :p

Og det siste du spurte om gav meg bare forstyrrende bilder i hodet..:confused:

Er det nødvendig å ha bankboks så lenge man har en god innboforsikring? Regner med de fleste oppgir at uret oppbevares i bankboks for å unngå å få besøk i heimen, men likevel. Står det noe i forsikringsavtaler om at verdisaker må oppbevares på noen spesiell måte?

Er det mulig å bytte mellom hvit og svart skive på 16750? Er det noe AD er villig til å gjøre? Vet noen ca pris på skive til 16750?

Ikke 16750, men GMT-master:
Skjermbilde 2016-11-17 kl. 12.48.51.png

Tviler på AD setter inn denne skiva i en 16750:)

16570 derimot kan du sikkert få bytta om du syns det er verdt prisen for skive og jobb.

Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Grendel
Er det mulig å bytte mellom hvit og svart skive på 16750? Er det noe AD er villig til å gjøre? Vet noen ca pris på skive til 16750?
Det er mulig å skifte fra svart til hvit urskive på 16570 - men husk at viserne er ulike...
Det er visstnok mulig å sette en hvit 16570 urskive inn i en GMT-Master 16710 for å få noe lignende som bildet over.

Takk for svar @Loevhagen. Oppklarende og jeg tenkte ikke på viserne. Da er det nok ikke aktuelt og gjøre noe slikt fra min side. Blir litt jalla. Samme med å sette en polar-skive på en 16710 Pepsi.