B
Som sagt; spør Bjerke. Så får du historikken på den.Dei er vel stengt no, derfor spm her...
Kanskje @Nillo87 veit?
Det er et NUF-nummer. Bjerke starter sine NUF-nummere med "679"
Som sagt; spør Bjerke. Så får du historikken på den.
Surpomp.Tips:For det første svarar du ikkje på originalspørsmålet mitt, sjølv om du openbart veit svaret.Det er vel normal høffelighet å gjere? Sekundert kan du slenge på infoen du sper i på svar nr 2, om at Bjerke kan sjeke historikken på kassa..
Da hadde du hatt eit bra og fullgodt svar..
Du har jo tidlegare påpeika viktigheten av å være pressis...
@bears1 - for 1-2 år siden var det tråder opp og ned i mente der Bjerkes policy om å risse inn dette nummeret i urkassa - selv om kjøper av uret spesifikt IKKE ville ha en slik innrissing - ble utført allikevel. Mange kritiserte Bjerke for den praksisen, og det skjønner jeg. Imidlertid, så har enkelte hatt glede av å finne et slikt innriss på urkassen til en litt eldre klokke, som man da kan sjekke historikken på. Egentlig burde alle klokker fått et slikt "stempel". IMHO.
@bears1 - for 1-2 år siden var det tråder opp og ned i mente der Bjerkes policy om å risse inn dette nummeret i urkassa - selv om kjøper av uret spesifikt IKKE ville ha en slik innrissing - ble utført allikevel. Mange kritiserte Bjerke for den praksisen, og det skjønner jeg. Imidlertid, så har enkelte hatt glede av å finne et slikt innriss på urkassen til en litt eldre klokke, som man da kan sjekke historikken på. Egentlig burde alle klokker fått et slikt "stempel". IMHO.
Var ikke lenge siden det gikk en bølge av BLNR for flipping. Snodig. Venter nå bare på at folk blir dritt lei sin 14060 slik at jeg kan få meg en..Kva skjer med at den Hulken er den mest flippa klokka no til dags???
Ser ikkje folk skjønnheten? Er grønt ut? Inflasjon?
Når eg hadde ein WTB ute var det stille som i grava ;-p