UJU
Støttemedlem
Er det bare synsbedrag eller er BLNR større enn de andre subene? Får bare inntrykk av at den er så mye større når de GMT tallene har vokst så voldtsomt siden 16710.
Her spiller nok kasseformen ift SD deg et puss også.
Er det bare synsbedrag eller er BLNR større enn de andre subene? Får bare inntrykk av at den er så mye større når de GMT tallene har vokst så voldtsomt siden 16710.
Jepp. Det er synsbedragEr det bare synsbedrag eller er BLNR større enn de andre subene? Får bare inntrykk av at den er så mye større når de GMT tallene har vokst så voldtsomt siden 16710.
Nei, de er absolutt ikke for like til å ha i boksen..Fant igjen denne fine tråden
Er disse 3 klokkene for like å ha i boksen samtidig eller utfyller de hverandre....(Tenker at de såpass forskjellige at det kan funke...)
Hvordan opplever du explorern på hånda sammenlignet med suben, føles den myye større @Zawatch ?
Nei, de er absolutt ikke for like til å ha i boksen..
Men kommer jo litt ann på hva du ellers har og hvor "spredd" samling du ønsker.
Men det går jo ann å kjøpe en hvit explorer så får du litt variasjon, spesielt om du har flere med sort skive. Har selv ikke Explorer II lenger, jeg klarte aldri å slå meg til ro med at den var i største laget for mitt spinkle håndlett på ca 16.5cm. Men var også utrolig glad i den hvite som jeg også hadde en periode![]()
Ja, jeg har bare sorte skiver fra før så tanken om polar har streifet med. Nå har jeg nøyaktig like store(små) håndledd som det du har, så har selv fryktet størrelsen litt. Får håpe den krymper med ny modell i 2021Vurderer også en DJ 36mm....
Apropos håndledd str, hva er dine favorittklokker?