Rolex Submariner Appreciation tråd

Gårsdagens bilde, postet tidligere under dagens....


P2111869.jpg








og lightningii, den klokka.........
 
Jeg knaller igang igjen denne med en Begynnelsen (ref 6200), en Sea-Dweller og en RedSub- til glede og "ispirasjon" ;) :cool:

Sub.jpg


Double-Red-Rolex-SEA-DWELLER.jpg


PC-Darren-1680-Red-Sub-with-Converse-All-Stars.jpg


Bilder stjålet fra RolexMagazine.com, hvor jeg ser en av "våre" har markert seg med et bilde av ExpII og fiskestang :cool:
 
La meg si det slik; på bukten ligger visere til ref 6200 til salgs for 6000 USD...

Regner med du glemte en null eller to der? $6000 er jo ingenting for denne modellen. Da handler jeg blindt!

EDIT: Ah.. ok... Bare viserne koster dette ja.. hehe.. leste litt for i svingene der. Ble litt i ekstase!
 
Regner med du glemte en null eller to der? $6000 er jo ingenting for denne modellen. Da handler jeg blindt!

EDIT: Ah.. ok... Bare viserne koster dette ja.. hehe.. leste litt for i svingene der. Ble litt i ekstase!

hehe.

På TRF fant jeg dette i en tråd fra 2009...
At some of the auction houses I have seen sells between 115k and 157k in the past year and half...............

Happy bidding ;)
attachment.php
 
6536/1 fra 1958-59, kommer fra Andrew Shear i USA. Skal i følge Shear komme fra orginal eier, industimann som hadde 2 stk, en til daglig- og en til pent. Min er antagelig hverdagsbeateren hans, original upolert med fin patina.
Tom
 
6536/1 fra 1958-59, kommer fra Andrew Shear i USA. Skal i følge Shear komme fra orginal eier, industimann som hadde 2 stk, en til daglig- og en til pent. Min er antagelig hverdagsbeateren hans, original upolert med fin patina.
Tom

Herlig! Den er vel rimelig verdifull og vil jeg tro :cool:
 
Submariner

Jeg savner flere flotte submarinere, har vi flere på TS uten crownguard hadde det vært flott å se bilder. Legger til min Redsub som har fått lite bruk i det siste.

Sub-SeaDweller2012011.jpg

Sub-SeaDweller2012017.jpg