Rolex - Spådommer 2024

1712567842099.png
 
  • Liker
Reaksjoner: Callahan
Superenkel Photoshop det der da.

Her fra laptop med kun trackpad i lunsjpausen, og bokstavelig talt 6-7 minutter for å hente ut pressebilder pluss cropping i Powerpoint, og en kjapp align-left. Ikke 100% perfekt på overgangen mellom de to blå, men hadde jammen meg ikke tatt lang tid å glatte det over i marginalt mer egnet verktøy. Superenkelt å speile.

Og med et påfallende dårlig mobilbilde av skjermen, er det jammen mer enda bedre skjult.

1712573433884.png

1712572904577.png

1712572946468.png

IMG_9636.jpeg
 
Redigert:
Det er i så fall nytt for meg @GrimReaper.. Del gjerne!

Hvordan greier de da å unngå lekkasjer?
De får noe informasjon ( ikke nødvendigvis alt ) veldig tett på lansering. Og selvfølgelig ikke alle ansatte i den enkelte butikk.
Og lekkasjer oppstår jo hvert eneste år så det understreker bare at det er tilfellet. Bare vent til litt ut på morgenkvisten i morgen så begynner de "ekte" lekkasjene å dukke opp i de diverse fora på nett rundt forbi.

Jeg husker f.eks det ene året når de fargerike OP'ene kom. Da kunne hvem som helst gå inn på nettsiden og endre litt på teksten i nettleser vinduet og gjette seg til de nye modellene.
Kanskje lekkasjene er en del av gamet. Det har jeg ikke svaret på.

Det eneste jeg vet er at Batman blir borte. Så får vi jo se om sjaman Reaper har gode nok kilder eller om han farer med tåkeprat ;)
 
De får noe informasjon ( ikke nødvendigvis alt ) veldig tett på lansering. Og selvfølgelig ikke alle ansatte i den enkelte butikk.
Og lekkasjer oppstår jo hvert eneste år så det understreker bare at det er tilfellet. Bare vent til litt ut på morgenkvisten i morgen så begynner de "ekte" lekkasjene å dukke opp i de diverse fora på nett rundt forbi.

Jeg husker f.eks det ene året når de fargerike OP'ene kom. Da kunne hvem som helst gå inn på nettsiden og endre litt på teksten i nettleser vinduet og gjette seg til de nye modellene.
Kanskje lekkasjene er en del av gamet. Det har jeg ikke svaret på.

Det eneste jeg vet er at Batman blir borte. Så får vi jo se om sjaman Reaper har gode nok kilder eller om han farer med tåkeprat ;)
Du har det fra sikre kilder at batman blir borte…? I mine øyne merkelig med mindre den helblå varianten kommer. Spesielt når de har fjernet Pepsi fra alle bakgrunnsbilder på Rolex.com når det gjelder GMT-master og bruker batman istedenfor.. Dét i seg selv tilsier heller at Pepsi utgår.. men hvem vet…?!
Fasiten får vi i morgen ;)
 
  • Liker
Reaksjoner: Labbos
Du har det fra sikre kilder at batman blir borte…? I mine øyne merkelig med mindre den helblå varianten kommer. Spesielt når de har fjernet Pepsi fra alle bakgrunnsbilder på Rolex.com når det gjelder GMT-master og bruker batman istedenfor.. Dét i seg selv tilsier heller at Pepsi utgår.. men hvem vet…?!
Fasiten får vi i morgen ;)
Time will show. Ingenting er sikkert med rampegutta fra Genève ;)