Rolex-lanseringer Basel 2018, rykter og andre usannheter:

Folk har vel ikke tid til å svare her nå. Tipper noen står og skraper på døra til div AD:confused: Her skal det tjenes penger...
 
Har sendt mail til alle rolex forhandlere i norge og gitt utrykk for at jeg vil kjøpe Pepsien. Som nevnt så tar ikke bjerke og lervik bestillinger.
Hvordan får vi tak i denne klokken da? (utenom Finn.no)
 
Takk Gud for at jeg satte meg på liste forrige uke - knappe 30 min etter at teaseren ble lansert..
Denne skal jeg ha :)

Jeg trodde aldri det skulle bli mulig med tanke på WG-versjonen som kom for en del år tilbake. Da ble min drøm om en oppdatert pepsi knust. Men nå er vi "back on track" :) Takk til Rolex for det som kommer til å bli tidenes ur!!!
 
  • Liker
Reaksjoner: aksgro
Takk Gud for at jeg satte meg på liste forrige uke - knappe 30 min etter at teaseren ble lansert..
Denne skal jeg ha :)

Jeg trodde aldri det skulle bli mulig med tanke på WG-versjonen som kom for en del år tilbake. Da ble min drøm om en oppdatert pepsi knust. Men nå er vi "back on track" :) Takk til Rolex for det som kommer til å bli tidenes ur!!!
Hville AD’er setter opp lister før de selv vet hva som lanseres? Prøvde meg ett sted, der var svaret - forståelig nok - at de ikke kan sette opp en liste på et produkt de selv ikke vet noenting om..
 
Jeg håper at prisene nå for 16710 går ned nå som alle skal ha den nye.
 
  • Liker
Reaksjoner: g-s
1. Dumt ikke den firkanta Sub-kassa ble endra

2. Dumt det ikke kom noe ny Daytona, savner ikke, men gøy med nytt

3. Dumt at det ikke kom en YM på gummi i hvitt gull


1. Bra det ikke ble lansert mer kjeramiske Daytonaer!

2. Fin den nye Pepsien
 
1. Dumt ikke den firkanta Sub-kassa ble endra

2. Dumt det ikke kom noe ny Daytona, savner ikke, men gøy med nytt

3. Dumt at det ikke kom en YM på gummi i hvitt gull


1. Bra det ikke ble lansert mer kjeramiske Daytonaer!

2. Fin den nye Pepsien
Det kom jo en ny Daytona ;)
 
  • Liker
Reaksjoner: Genta
Jeg vet ingenting om dine motiv, og regner med det er et oppriktig ønske om å skaffe seg en drømmeklokken, men dette er en forbanna uting av denne ADen. Lage liste på spekulativt grunnlag? Det er, i mine øyne, like ille som å være en invistor.

Det var vel Erik N som en gang i tiden ga meg tilnavnet "Pepsi4life" på grunn av min elsk for GMT pepsi :)
Dessverre ble den solgt for latterlige 25k og jeg har savnet den hver dag siden..
Det er jo en av trådene som har blitt dratt opp fra mørkets bunn ved mer enn en anledning ;)
https://www.tidssonen.no/forum/threads/fs-rolex-gmt-master-ii.216/

Når det gjelder "liste" hos AD, så meldte jeg min interesse og ba om å bli satt opp på eventuell liste som måtte foreligge/bli opprettet om det kom en GMT i stål med tofarget bezel.

Jeg håper og tror at antall invistorer blir få da det nok kun er et fåtall forhandlere som setter opp folk på listen uten et kundeforhold. Men det er vel min naitivitet som slår inn.

Uansett, jeg venter gjerne lenge på denne - så lenge den en gang kommer! Dette er og må bli en keeper! :)
 
  • Liker
Reaksjoner: Preacher