Rolex Deepsea Pro-hunter sea-dweller

Jeg syntes det hadde vært dødskult om du hadde kjøpt denne, men det er jo alltid lettere å bruke andres penger enn sine egne... ;)
 
Jeg synes denne er tøff, men litt av et premium da. Jeg hadde nok ikke kjøpt den, får jo to og en halv årntli'e for samme prisen ;)
 
Jeg er veldig glad i ProHunter mod selv om jeg synes skivene blir litt plettet av Prohunterlogoen. Er du villig til å gi så mye for en SDDS må du bare kjøre på. Tenk så fet den vil bli på en RubberB:p. Kjør på og få Sonens tøffeste SDDS..
 
Er ikke helt på den moddingen, så de 125 lappene hadde jeg lagt i fra meg ett helt annet sted :)

+1, enkelt og greit. Modding av Rolex er som modding av Porsche, sjelden at det funker.

porsche-batmobile-1-450x300.jpg



Må innrømme jeg er svak for dual mitraljøse på panseret da :cool::cool:
 
Bekrefte regelen:
ruf+ctr+yellow+bird+3.jpg


Klokken er igrunn som en Quarterpounder, noe man kjøper fordi man vil ha Quarterpounder, og uten å be om ekstra salat på. Det måtte vært fordi man gikk tom for forskjellige modeller å kjøpe den i.
 
Må nok si meg enig med folket her, jeg ville valgt den vanlige SDDS'n. Pro-hunter klokka er definitivt kul, men for den prisen kan du lett finne en SDDS i stål og fremdeles ha penger til overs til noe annet fint. Det er klart, er du på utkikk etter noe man ikke ser hver dag, er Pro-hunter veien å gå.
 
Jeg synes eksemplet fra Finn ikke er helt min smak.
Men er vi litt for konservative når det gjelder modding?
Vi skifter gjerne rem eller lenke. Det er som å sette på nye felger på bilen.
Men hva med pvd? Ny lakk, på bilen?
Hva med skiveendringer?

Jeg synes små endringer må være lov. For å gjøre det mer personlig.
Pvd DSSD? Nope.