Rolex Daytona-tråden

@Gin Ja det er nok det

Skjønner ikke det egentlig, se bildet mitt. Er da samme klokka? Hadde full service før jeg solgte så kan være skiftet visere da. Isåfall nyere visere enn skive:)

@svimtapp : ville tatt den til Bjerke og skifta visere iom at den ikke var slik før service. Kvitteringa på service bør ligge ved. Hvis ikke står den i mitt navn hos Bjerke.

Redigert:
@Genta får se hva jeg orker, Bjerke i Bergen gjør jo ingen verdens ting annet enn å sende til Oslo. Erfaringsmessig går det da både vinter og vår før jeg får den tilbake

Tror Bjerke har et stort lager av gamle visere til Daytona. Det samme skjedde når jeg byttet skive på den Daytona'n jeg hadde.

Tror Bjerke har et stort lager av gamle visere til Daytona. Det samme skjedde når jeg byttet skive på den Daytona'n jeg hadde.

Fiffig nok ble denne servet hos Rolex i Sveits og ikke hos Bjerke, men via Bjerke. Går også an å få utdelt et par blå visere og skifte ved leilighet. Forsåvidt ikke veldig viktig heller. Men litt OCD er lov:)

@Ph34r : post noen bilder av Daytonaen din da vel???!!! Kanskje eneste modell som er kulere enn 116509, men litt i overkant lett da;)

51B1F01E-C5EE-4823-B4E0-C7CB08E2D083.jpeg

Here goes! Snart jul :)