Rolex Daytona-tråden

Syns dette bildet fortjener å ligge i denne tråden:
Vis vedlegg 227226
Joda. Men bare 1 igjen, og det er den samme som din. Pantona ble desverre ingen stor kjærlighet fra min side, så den gamle består og kommer aldri til å bli solgt:)
 

Vedlegg

  • 6D7703B9-6733-4C8B-A5C4-FA93D414DF56.jpeg
    6D7703B9-6733-4C8B-A5C4-FA93D414DF56.jpeg
    91,4 KB · Visninger: 0
  • 6ABF0DF4-A367-43CB-B60F-57DCCC28B2B8.jpeg
    6ABF0DF4-A367-43CB-B60F-57DCCC28B2B8.jpeg
    212,7 KB · Visninger: 0
I de siste årene har en rekke produsenter re-launched nye utgaver av gamle modeller. Omega, (Tag) Heuer, Breitling, Longines, Eterna, Zenith og sikkert flere. Spørsmålet er, kommer Rolex til å gjøre det samme? Produsere en ny utgave av f.eks Newman Daytona?

Jeg tror svaret er nei, men håper jeg tar feil!? Men tviler, Rolex har alltid gjort sin egen greie, og vil neppe hoppe på denne trenden.
 
I de siste årene har en rekke produsenter re-launched nye utgaver av gamle modeller. Omega, (Tag) Heuer, Breitling, Longines, Eterna, Zenith og sikkert flere. Spørsmålet er, kommer Rolex til å gjøre det samme? Produsere en ny utgave av f.eks Newman Daytona?

Jeg tror svaret er nei, men håper jeg tar feil!? Men tviler, Rolex har alltid gjort sin egen greie, og vil neppe hoppe på denne trenden.

Tror ikke det vil bli rene tributes, men ser jo tilfeller hvor historien gjentar seg, ref Pepsi med jubilee, Rootbeer og Cermit/Starbucks.
 
I de siste årene har en rekke produsenter re-launched nye utgaver av gamle modeller. Omega, (Tag) Heuer, Breitling, Longines, Eterna, Zenith og sikkert flere. Spørsmålet er, kommer Rolex til å gjøre det samme? Produsere en ny utgave av f.eks Newman Daytona?

Som i en ren re-edition? Nei.

Som i en moderne variant med enkelte elementer som er inspirert av noe gammelt? Tja, tjo, til dels.. Typ rød tekst på Sea-Dweller 43 f.eks.

Rolex virker alltid å se fremover. De forbedrer.
 
  • Liker
Reaksjoner: McQ
Jeg registrerer at den hvite modellen er mest populær men kan ikke si jeg skjønner hvorfor. Den sorte er jo bare the shit!
Jeg var så heldig å få en av de første hvite som kom til Norge i 2016. Den gang var jeg IKKE i tvil. Den hvite er sykt lekker, men for meg nå, er sort vinneren.
Men nå har jeg brukt Platona med «lys skive» i noen år, så mulig derfor?
Jeg har aldri vært nærmere å bruke ordet «Keeper» og rimelig sikker på at denne følger meg livet ut?
I hvert fall så lenge jeg kan leve med så mye penger rundt et håndledd.