Rolex Daytona-tråden

Ingen anger og hadde ikke byttet tilbake om det var mulig. Det jeg angrer på er faktisk at jeg ikke gikk i banken å lånte pengene til Platona og beholdt de to:cool:
Vanskelig å forsvare prisforskjellen mellom gull og platina. Platina er 950 (%) rent og vanskeligere å få tak i. Gult gull er «bare» 750 (%).
Det tar også 4-5 ganger så lang tid å arbeide med Platina enn gull.
Og så tar de seg, som med ringer og annen pynt, ekstra godt betalt siden det er såpass «eksklusivt».
Tror jeg har lagret en artikkel som går dypere enn min forklaring, men fant den ikke nå.
Herlig! Takk for oppklarende svar. Da fikk vi svar på noe av det vi lurte på @GrimReaper :D Da gjenstår bare den mystiske retailprisen...
 
  • Liker
Reaksjoner: GrimReaper
Ja, det burde være et par stykker som vet ;)
Jeg spurte om pris på den da jeg kjøpte min gmt hos Bjerke i 2018 og hvis jeg ikke husker helt feil mener jeg de sa at det var 915 eller noe den gangen. Legger ved et par bilder fra besøket.
Vis vedlegg 209382Vis vedlegg 209383
Den koster nå 764K og 830K med diamanter.
Blitt «veldig» etterspurt og fikk høre at de fleste AD får 1 eller 2 i året og derfor slutt på å gi rabatt.

Om sant, så føler jeg ikke jeg har hatt noe igjen for å være influencer - hørt mange andre lever av deto_O
 
Fant artikkelen:
 
  • Liker
Reaksjoner: eidehelg
Fant artikkelen:
Fikk ikke mindre lyst på klokke i platina nå. Hvis jeg rammes av et «hjernevirus» en gang i framtiden som forteller meg at jeg skal bli enklokkemann - da rettes blikket mot de isblå skivene... :p
I mellomtiden finner jeg trøst i at en av klokkene mine har bezel i platina :mrgreen:
 
  • Liker
Reaksjoner: GrimReaper
Fikk ikke mindre lyst på klokke i platina nå. Hvis jeg rammes av et «hjernevirus» en gang i framtiden som forteller meg at jeg skal bli enklokkemann - da rettes blikket mot de isblå skivene... :p
I mellomtiden finner jeg trøst i at en av klokkene mine har bezel i platina :mrgreen:
Hehe. Bare å kjøre på.
Jeg har forresten begge skivene, der den løse har lagt innelåst i snart to år.
Vurdert å selge den «gamle» noen ganger, men får meg ikke til det. Men mye penger å bare ha liggende. Internasjonalt ligger de på 35-50K løse:eek:
 
Hehe. Bare å kjøre på.
Jeg har forresten begge skivene, der den løse har lagt innelåst i snart to år.
Vurdert å selge den «gamle» noen ganger, men får meg ikke til det. Men mye penger å bare ha liggende. Internasjonalt ligger de på 35-50K løse:eek:
Det hadde vært noe og byttet ut den hvite skiven i min 116500 med en isblå. Sikkert ingen som hadde sett forskjell på svart og brun bezel :mrgreen: Men, det blir litt i samme gate som å henge M5-merker på en 530...
 
  • Liker
Reaksjoner: GrimReaper
Det hadde vært noe og byttet ut den hvite skiven i min 116500 med en isblå. Sikkert ingen som hadde sett forskjell på svart og brun bezel :mrgreen: Men, det blir litt i samme gate som å henge M5-merker på en 530...
Så sant og jeg er IKKE fan av det. Men om jeg måtte ha penger og noen ville betale godt, så hadde ikke følt meg kriminell om jeg visste den skulle brukes på en stål eller gullmodell ;)
 
F1A297F6-4596-4554-9DC8-E496F8068DC9.jpeg

Trevlig Helg !