- Medlem
- 26. april 2011
![]()
Ref. 6263 fra 1978. Silver big red dial.
Shitt pommfrit! Har du noe mer info om denne?
![]()
Ref. 6263 fra 1978. Silver big red dial.
Sikle!! Og jeg som er 1978 modell da!![]()
Det er en 1978 Rolex Cosmograph Daytona ref. 6263. Den har en sølv "floating" big red Daytona dial og alt ved klokken er mint vil jeg si. Alle lumes er inntakt, men den kl 6 er svakt eldet. Kassen er tykk og krisp, og bezel insert ikke krakkelert. Den er nøye kontrollert og verifisert av en veldig seriøs forhandler av vintage Rolex, Andrew Sheartime. Klokken har alle originale deler, slik som katalogen fra 1978. Jeg fikk kjøpt den av en veldig eksentrisk og herlig norsk samler som konsentrerer seg om helgull Rolex, PP og AP fra 70-tallet. Han har kjent Andrew siden Andrew som ung mann/gutt løp rundt på antikkmarkeder med faren sin. Han har eid den i en 4-5 års tid, men aldri brukt den. Han bruker bare gull og gjør få unntak. Et av unntakene hans er en helgull 1980 Submariner med nipple dial. Han trengte nemlig en badeklokke på Ibiza, hvor han bor store deler av året. Modellen kom først med safirglass i 1980, og dekket derfor behovet hans. Herlig samling og herlig samler.
Her er mer info om klokken min:
http://www.sheartime.com/product/1978-rolex-cosmograph-daytona-ref-6263-7
Sikle!! Og jeg som er 1978 modell da!
Er du ikke kontaktbar før den tid?Du får begynne å spare og så kontakte meg om et par år![]()
He he. Bare å ta kontakt når som helst. Med tanke på salg er det litt tidlig. Får fortsatt adrenalin av å se den på armen.Er du ikke kontaktbar før den tid?
Enig med deg. Liker denne skiva bedre enn chocotona. Men prisen ja..Hvorfor ikke denne er mer populær skjønner jeg ikke. Kan være prisen?Men se på den da!
![]()
Mulig mindretall, men du har min fulle støtte!Mer og mer forelska i 116520 nå som 116500 har kommet. Jeg er nok i mindretall..
Vis vedlegg 13182 Vis vedlegg 13183