Rolex brukt: prisforventning vs. kjøpervilje

Her falt jeg av. Kaller du 11 dager for under 2 timer? Eller ble den faktisk solgt med en gang da du la den ut første gang?
Første gang annonsen ble lagt ut var en ønskes byttet - så endret jeg til salg i dag, og bompa.
Men la ut på finn kl 18 og var solgt før 20, på finn.

• Liker
Reaksjoner: Klokkegutt
høres nesten ut som min egen "strategi". det er sikkert én av grunnene til at jeg gjennom mange år har kunnet selge radig unna ting & tang på f eks finn; der legger jeg meg vesentlig under alle andre, for ønsker bli kvitt raskt. fortjenesten er av underordnet betydning.
Ja, selger kidas sine klær i bøtter og spann på Tise. Kona har ikke solgt noe. Jeg vil heller ha 500,- for et par for små slalomstøvler enn å ikke få solgt dem for 700,-. Fint hvis andre kan bruke det. Fint å bli kvitt det. Ikke store verdien uansett. Null salg er enda mindre, omløpshastighet er det som gir penger inn.

Ja, selger kidas sine klær i bøtter og spann på Tise. Kona har ikke solgt noe. Jeg vil heller ha 500,- for et par for små slalomstøvler enn å ikke få solgt dem for 700,-. Fint hvis andre kan bruke det. Fint å bli kvitt det. Ikke store verdien uansett. Null salg er enda mindre, omløpshastighet er det som gir penger inn.
jøss - tise - er det for klær?
kan jeg selge høy kvalitet pingvindress der?

• Haha
Reaksjoner: Genta
jøss - tise - er det for klær?
kan jeg selge høy kvalitet pingvindress der?
Tise er et nødvendig onde:(
Fint. Da har du papirene i orden.
Seff, som nyutdanna jobba jeg som Revisjonsmedarbeider 1 og etter hvert med opprykk til Revisjonsmedarbeider 2 i Deloitte. Da solgte jeg tillit til finansiell informasjon. Med papirene i orden. Lærerikt. Fine kollegaer. Ulidelig kjedelig fag. Men ditto ryddig!