Rolex 2025: Spådommer for årets nyheter.

Lenken og kasse/skive ser jo ut som den tidligere spådde land-dwelleren. Dette støtter jo opp under at det kanskje er hold i de tidligere lekkede bildene ..
Fascinerende. Lurer på hva «forretningsideen» til Land-Dweller i så fall kommer til å bli… Er vel mange Rolex’er som funker bra til land-dwelling :)

Jeg kjenner det helt greit at jeg har det jeg har lyst på i bestilling også kan hele hysteriet bare fly forbi.
Som nevnt lenger opp i tråden så kan man nesten begynne å tro de bildene som verserte er reelle.
Men den lenken så jo faktisk litt spennende ut, hadde vært litt artig hvis de kom med en oysterquartz igjen.

Redigert:
Håper "lekkasjene" er reelle, for da sparer man penger. Alle de som er "avbildet" ser jo ut som takras.

Sprite med grønn skive kommer i hvitt gull. Litt skuffende at det er jubileumsmodellen isåfall, med mindre de drar noe helt annet opp av hatten uten å tease først.

Sprite med grønn skive kommer i hvitt gull. Litt skuffende at det er jubileumsmodellen isåfall, med mindre de drar noe helt annet opp av hatten uten å tease først.
Enig, kunne vært noe som dette isteden
Rolex-Predictions-2025-Rolex-Watches-and-Wonders-2025-Rolex-Novelties-2025-Rolex-new-models-20...jpg