Callahan
Støttemedlem
Fascinerende. Lurer på hva «forretningsideen» til Land-Dweller i så fall kommer til å bli… Er vel mange Rolex’er som funker bra til land-dwellingLenken og kasse/skive ser jo ut som den tidligere spådde land-dwelleren. Dette støtter jo opp under at det kanskje er hold i de tidligere lekkede bildene ..
Konseptet til LD er nok at eierne med rette endelig da kan si at «jeg bruker min Rolex sånn som den er ment til å brukes - på land»…Fascinerende. Lurer på hva «forretningsideen» til Land-Dweller i så fall kommer til å bli… Er vel mange Rolex’er som funker bra til land-dwelling![]()
De burde ha kalt den "office-dweller" da.Konseptet til LD er nok at eierne med rette endelig da kan si at «jeg bruker min Rolex sånn som den er ment til å brukes - på land»…
Enig, kunne vært noe som dette istedenSprite med grønn skive kommer i hvitt gull. Litt skuffende at det er jubileumsmodellen isåfall, med mindre de drar noe helt annet opp av hatten uten å tease først.
Du høres veldig sikker ut.. Kilder?Sprite med grønn skive kommer i hvitt gull. Litt skuffende at det er jubileumsmodellen isåfall, med mindre de drar noe helt annet opp av hatten uten å tease først.
Se på den nye teaseren. Kronen på sprite har dot-strek-dot på kronen. Det er det bare WG som har.Du høres veldig sikker ut.. Kilder?
Se det, man lærer så lenge man lever. Tror fortsatt det er hvitt gull. Ser for blank ut til å være titan tror jeg.