Rolex 2021: Spekulasjoner

Classic venteår fra Rolex dette her... Jaja, da er det i hvert fall ikke kommet flere klokker jeg ikke får kjøpt:)

Det var kjedelig, men det er jo helt krise om 39mm Explorer har blitt borte fra sortimentet?!
Hadde tidligere et bittelite håp om å få kjøpe denne igjen en gang med mitt navn i sertfikat..

• Liker
Reaksjoner: Jørgen
Hva tenker dere om de nye skivene på DJ, blir det for mye "fluted"?

1617790756133.png

Altså..... Jubilé-lenke på Sky-dweller....?

Hvordan funker det med en såpass stor og tung klokke på en såpass nett lenke?

Kanskje Rolex lurer oss? Litt sen aprilsnarr med «her er årets nyheter; nytt urverk, TT displayfyll og en yuccapalme.» Så går det noen dager ut i WW og så kliner de til med en Explorer III med jubileumsgrønn skive i 41 mm med nytt og fancy display av en eller annen tidsenhet. Nei da. Lov å drømme.

Det var kjedelig, men det er jo helt krise om 39mm Explorer har blitt borte fra sortimentet?!
Hadde tidligere et bittelite håp om å få kjøpe denne igjen en gang med mitt navn i sertfikat..
Tenker dette senker prisen på Exp 39 mm fremover. 36 mm med moderne urverk, lenke og lume har vel vært svært etterspurt.

• Liker
Reaksjoner: SimSVa og AEB
Tenker dette senker prisen på Exp 39 mm fremover. 36 mm med moderne urverk, lenke og lume har vel vært svært etterspurt.
Hvis historien har lært oss noe, er det at sportsmodeller i stål som går ut av produksjon ikke har en tendens til å falle i pris ;)

• Liker
Reaksjoner: UJU