Rolex 16610 vs. 16613

Blir jo helt feil å fremstille det slik da Anders.

Ikke i min bok. Spørsmålet var:

16613 er i utgangspunktet er ca. 50% dyrere som ny? Er det bare tilbud og etterspørsel som gjør dette, eller er det andre faktorer som spiller inn?

Jeg kan ikke se annet enn at der tilbud og etterspørsel som utgjør hele dette fenomenet, og det skyldes ene og alene at det er gull på 16613. Jeg tror ikke det er noen viktigere faktorer enn gullet. Om noen har andre faktorer ved 16613 som bestemmer hvorfor den faller mer i pris enn stål, please let me know :D

Om 16613 er fin eller ikke er helt irrelevant. Et ypperlig valg om man har en SS, helt enig ;)

Det har jeg også hørt at han gjør!

rolex-daytona-116598_LRG.jpg

Vel.. Nesten da! .............................. Han er ikke så glad i vintage.

Jeg føler meg IKKE mobbet!

Jeg liker Holex Gaytona African Dictator Edition! I´m out and I´m proud!

Vintage-Rolex kan de bare lage spiker av for min del :p

.....jeg har funnet ut at jeg digger Rolex Submariner samme hvordan metall
den er hammret ut av:D Og det at en klokke har et harry-stempel (eller et
eller annet annet stempel) ville aldri stoppet meg i og kjøpe hvis jeg likte den
og den ga meg "wow" effekten.... Sånn er det dog ikke med alt, jeg ville
aldri gått i bolebukser selv om det er jævlig komfortabelt.

Det ser ut som om at det er få som har forstått at TT er inn nå.
Det er fordi mange har både hvitt gull ring og gult-gull mansjettknapper eller noe annet. Med TT så kan man blande hvit og gult gull og komme unna med det. I tilegg viser det at det er en spesiell klokke. Alle har stålklokke,
noen har gull og det ser litt gangster ut, men TT er det beste av to verden ;) Fra en som elsker TT :)

Synes bluesyen er stygg som et uvær. Ville heller gått for en med sort skive/insert om livet mitt stod på spill.

Men nå er jo jeg den sære personen som mener at gull, diamanter og alt dette styret ikke har noe på en sportsklokke å gjøre :p

YG sub-c og WG sub-c er jo sinnsykt kul, men det blir som å drikke alkoholfri øl... Helt meningsløst :mrgreen:

Bare for å informere: Jeg valgte å ikke kjøpe en 16613 jeg hadde i hånden i dag. Og det var en god deal på en ny klokke.

Det føltes bare ikke riktig... Vi er aller forskjellige :)

Nå blir det Gull gull gull,...... eller daytona :)

Synes bluesyen er stygg som et uvær. Ville heller gått for en med sort skive/insert om livet mitt stod på spill.

Men nå er jo jeg den sære personen som mener at gull, diamanter og alt dette styret ikke har noe på en sportsklokke å gjøre :p

YG sub-c og WG sub-c er jo sinnsykt kul, men det blir som å drikke alkoholfri øl... Helt meningsløst :mrgreen:

***Applaus***

Bare for å informere: Jeg valgte å ikke kjøpe en 16613 jeg hadde i hånden i dag. Og det var en god deal på en ny klokke.

Det føltes bare ikke riktig... Vi er aller forskjellige :)

Nå blir det Gull gull gull,...... eller daytona :)

Var det den "ubrukte 16613" som lå på finn du prøvde ?

AW:)

Hmmmm...nå har altså reidar brukt år og dag på å finne seg en 16613, for så å vende tommelen ned. Verden står ikke til påske ;)
Jeg er av dem som synes klokken er dritfet, og jeg har hatt den på hånden mange ganger. Har til og med vurdert å kjøpe en, men har alltid endt opp med SS.
Skulle jeg kjøpt en TT sub hadde jeg gått for 16613, og ikke den nye varianten, da jeg mener blåfargen er penere på den gamle.
Uansett er helgull seff fett, og selv jeg prøvde å kjøpe mogens gullsub, men i etterkant vet jeg ikke om jeg hadde hatt baller nok til å gå med en slik uten om samlinger med gutta..