Gull!

Jo mer jeg tenker på det, jo mer har jeg lyst til å bytte min 16758 i en 1680 med lenke. MER GULL! En sykdom som nok må være en avart av WIS. GWIS! (Geewiz! ;)) Litt gull gir meg bare lysten på mer. Trodde ikke jeg hadde lyst på lenke, men akk ...

Akkurat den klokka der er noe av det flotteste jeg vet om. Hadde jeg fått velge meg ei klokke i gull skulle det blitt den der. I alle fall i 'fornuftig' prisklasse om en kan si det sånn...
Fantastisk flott. Inkl lenka. Så det hadde blitt tommel opp herfra i alle fall ;)

Noen herfra bør vel ta ansvar å sikre seg denne :D Nydelig! Ikke Rolex, men hva gjør vel det. Kjenner ikke prisnivået på denne, men innbiller meg at det er mye klokke for pengene :D

http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=28927354

54_-2107912882.jpg

Vent, jeg tar det tilbake! Jeg vil kjøpe den selv! Glem at dere har sett denne posten :D

Moderne gull GMT-M IIC eller vintage gull 1680?
think_smiley_46.gif

Det kan man vel trygt kalle et i-landsproblem :D
Vintage er sjarmerende, moderne er praktisk og avslappende å bruke.

APen utgår ;) Jeg er inne i en periode hvor jeg egentlig vil selge alt som ikke er Rolex. Akk :eek:

Jeg hadde ikke tvilt ett sekund: GMT IIc helgull (m sort skive - man trenger ikke biljardbordskive når man i tillegg har 200gr gult gull på hånden).

Vintage er ikke i nærheten av like brukervennlig, blir mer et puss og gnukk objekt. Gmt IIcen kan du ha på deg på stranden og badet med. Helgull er jo perfekt for sommerliv!

Vurderer seriøst denne, men lurer på om jeg kommer til å angre på å gå for en transitional modell med safir i stedet for plexi? Big bucks å spare, men det blir 80-tall i stedet for 70-tall. Som med GMTen min. Men for meg har alltid nipple dialen vært det viktigste.

Hm ...

DSC03940.jpg

Vurderer seriøst denne, men lurer på om jeg kommer til å angre på å gå for en transitional modell med safir i stedet for plexi? Big bucks å spare, men det blir 80-tall i stedet for 70-tall. Som med GMTen min. Men for meg har alltid nipple dialen vært det viktigste.

Hm ...

DSC03940.jpg

Uansett hva du velger Anders, det der blir aldri feil :)