Rimelig Casio - greit eller styr unna?

GST-W130C-1AER.jpeg

Jeg snuser faktisk litt på denne. (ja, jeg vet at jeg sa at jeg ikke ville ha G-Shock)
GST-W130L-1AER
Kombinasjon av robusthet og litt klasse.
 
Redigert:
Et lite tilleggsspørsmål fra en nybegynner... Siden jeg ikke er en dykker, og heller ikke har tenkt å ta opp den slags aktiviteter: Hvor stor grad av vannsikring trengs egentlig? Ser at det er et mye større utvalg av klokker innenfor budsjett på 10atm enn på 20atm. Er 10atm nok i forhold til å ikke behøve å ta av klokka for å bade, dusje osv.?
 
Et lite tilleggsspørsmål fra en nybegynner... Siden jeg ikke er en dykker, og heller ikke har tenkt å ta opp den slags aktiviteter: Hvor stor grad av vannsikring trengs egentlig? Ser at det er et mye større utvalg av klokker innenfor budsjett på 10atm enn på 20atm. Er 10atm nok i forhold til å ikke behøve å ta av klokka for å bade, dusje osv.?

Ja.
 
Valget er tatt! Jeg havnet på en Orient Ray til slutt, etter myyyye vakling fram og tilbake. Så får jeg se om jeg blir fornøyd. Det er samme klokke som jeg har bilde av litt lenger oppe i tråden.
Red.: Den skal dukke opp i posten i løpet av uka. Moro å vente på noe nytt...
 
Redigert:
Orient Ray var min første mekaniske og som gjorde at jeg ble bitt av basillen. Gratulerer! Du kommer ikke til å angre:)
 
Gratulerer med flott Orient!
Jeg startet her for snart 5 år siden med tilsvarende budsjett. Så ble det en klokke som doblet budsjettet. Nå har jeg 3 klokker til som hver økte det budsjettet med mer enn 10 gangen...
Blir spennende å se hvor lang tid det tar før du legger nye planer...Lykke til videre! :D
 
  • Liker
Reaksjoner: Mr.Dalton
Et døgn med ny klokka har gått. Ser ut til at den sakker ca 10 sekunder på den tiden. Det er vel innafor, regner jeg med. Husk at jeg er vant med noe som til en hver tid går på sekundet. Men et annet «problem» er at jeg ikke tør å bruke klokka under de forhold jeg kjøpte den for. Som for eksempel i vann... Det går vel over etter en stund.