Review på Rolex Oyster Perpetual 116000 etter en ukes bruk!

Gratulerer med flott klokke Raymond. Var sikker på at det var min gamle som hadde dukket opp igjen da det ikke er mange som er gale nok til å bestille den med den skiva:mrgreen:
116000 er en utrolig lite prissatt Rolex i dagens 44mm minimum samfunn, for meg er den sammen med Air King en av de siste "no nonsense" rolexene. Ikke noe polerte lenker eller fancy komplikasjoner, bare rendyrka tidsviser. Kunne godt tenkt meg en slik igjen, men etter å sett prisen krype opp til 40k blir det bare ikke aktuelt:mad:
 
Gratulerer med flott klokke Raymond. Var sikker på at det var min gamle som hadde dukket opp igjen da det ikke er mange som er gale nok til å bestille den med den skiva:mrgreen:
116000 er en utrolig lite prissatt Rolex i dagens 44mm minimum samfunn, for meg er den sammen med Air King en av de siste "no nonsense" rolexene. Ikke noe polerte lenker eller fancy komplikasjoner, bare rendyrka tidsviser. Kunne godt tenkt meg en slik igjen, men etter å sett prisen krype opp til 40k blir det bare ikke aktuelt:mad:

Takk skal du ha @Bullit!:D

Er ganske enig i det du skriver, det er synd at Rolex har mange flotte modeller som ikke kommer frem i lyset pga at noen mener at størrelsen ikke er rett! Folk burde prøve selv og så gjøre opp en mening!

Jeg mener at denne størrelsen er helt perfekt da klokken har en fin tyngde og god lenke.

Kanskje en må være litt gal:mrgreen: men jeg angrer ikke sekund på dette valget!:cool:

Så må jeg si det er utrolig hyggelig at du tar deg tid til å skrive noen ord om dette uret, siden du har hatt et tilsvarende selv!:)

ps: Har sett på bildene du har tatt av uret du hadde og de er utrolig flotte! Ble bare mer overbevist om at valget mitt var rett!:cool:
 
Redigert av en moderator: