Review på Rolex Oyster Perpetual 116000 etter en ukes bruk!

Raymond75

Støttemedlem
Medlem
21. feb. 2012
Innlegg
4.569
Sted
Bergen
Jeg har nå hatt denne på armen hver dag i 1 uke nå, og jeg har nesten bare positive ting å si!:D

36mm er ikke stort, men jeg plages ikke av størrelsen i det hele tatt!

Den bygger bra, holder en god vekt og lenken er utrolig behagelig!

Sammenlignet men min 14060m sub så har denne solid end links, noe som subben ikke har og det gjør at kvalitetsfølelsen er større!:D

Hvis jeg skal trekke frem noe negativt så må det være at lumen ikke er i klasse med Submariner, men til et sporty/dressur er den bra nok!:D

Da blir det litt bilder:


















Så vil jeg bruke anledningen til å ønske alle på "sonen" en riktig flott sommer videre!:cool:
 
Denne har jeg hatt et godt øye til siden @Bulitt postet nydelige bilder av sin, back in the day :cool:
Gratulerer med et nydelig ur og takk for flott review og bilder.
 
Denne har jeg hatt et godt øye til siden @Bulitt postet nydelige bilder av sin, back in the day :cool:
Gratulerer med et nydelig ur og takk for flott review og bilder.

Takk skal du ha @flyback!:D

Den var ukjent for meg, helt til jeg kom over den ved en tilfeldighet!

Jeg måtte gå noen runder med meg selv før jeg landet på denne komboen, men jeg angrer ikke!:cool:
 
Redigert av en moderator:
Forelsket meg i denne da jeg så de magiske bildene til @Bullit (Dimeadozen). Så den er helt klart i mitt "Evoked Set" for neste urkjøp (ventepølser unntatt) :)
 
Redigert av en moderator:
Forelsket meg i denne da jeg så de magiske bildene til @Bullit (Dimeadozen). Så den er helt klart i mitt "Evoked Set" for neste urkjøp (ventepølser unntatt) :)

Du er andremann som nevner de bildene @Reodor F, jeg har ikke fått de med meg. Sikkert før min tid på "sonen":D

Men klokken er flott den, jeg er super fornøyd!:D
 
Redigert av en moderator: