Review: Omega Seamaster Professional "PloProf" 1200m

Ja, og så glemte jeg å takke for gjennomgangen av Cal 8500. Virkelig misunnelig på at du kan stille timeviseren uten å hacke verket. Nå er kanskje ikke dette klokken som blir med på ferie (utenom dykkerferie) eller business trips, men jeg kunne absolutt tenke meg en allround-klokke med denne featuren.

Nei så flaut :oops:

Var selvsagt bi-directional jeg mente! :D

Ang. PloProf light så laget jo Omega "baby ploprof". Den er sinnsykt kul!

Ellers takk for hyggelige tilbakemeldinger :)

Veldig bra review Sponon! Fikk virkelig lyst på PloProf etter dette, selv om jeg ikke dykker. Denne klokken har mange kvaliteter, bla. Cal 8500 urverket.

Samme sitter i min Aqua Terra:)
97706863.jpg

Veldig, veldig bra :)

Takk for at du tar deg tid til å skrive! Som Mathfjeld sier; slike innlegg gjør hele Tidssonen til det det er :)

Utrolig kjekk lesing! Ikke en klokke jeg selv kunne eid, men virkelig kjekt å lese uansett. :)

Samtidig må jeg inrømme. Om den ikke er oppleves som større en en Seamaster så hadde det vært en skikkelig kul sommerklokke!

Gidder du eller Sponon. Problemet mitt er ikke akkurat at det er for få klokker jeg har lyst på.;)

Veldig bra post om din PloProf:) Utrolig glad medlemmer som deg tar seg tid til å skrive slike omhandlomger om deres ur:)

Fantastisk bra review.:D

Men Ajaccio ligger jo på Korsika.
Må ikke forveksles med Frankrike altså. Da blir FLNC sinte vettu.;)

Førsteklasses review!
Virkelig bra og lærerik lesning, Sponon. Både den historiske og tekniske delen ga meg ny kunnskap.
Dette er sonen på sitt aller beste!

Førsteklasses review!
Virkelig bra og lærerik lesning, Sponon. Både den historiske og tekniske delen ga meg ny kunnskap.

+ 1

Her skulle jeg ønsket en "liker" knapp for å slippe å skrive et meningsløst svar! Når Frodo skriver akkurat det jeg burde ha tenkt, siterer jeg... ;)

Hei.
Dette er ikke et innlegg. Dette er en Doktoravhandling til terningkast 6.
Takk Dr. Sponen.

Mvh
Timebandit.