Redd meg!

Medlem
23. mars 2008
Innlegg
148
Sted
Oslo
Vennligst kom med gode argumenter for at jeg ikke burde kjøpe en 6309-7040!! Jeg skal overhode ikke kjøpe en!

Det tror jeg at jeg er veldig bestemt på. Så kom med argumenter. Dere kan eventuelt også komme med gode argumenter for å kjøpe en, sånn at jeg kan veie for og mot. Selv om jeg ikke skal ha en, selv om jeg må ha en. Eventuelt forslag til annet i samme prisklasse. Er ute etter litt billig morro her, og har alltid elsket kasseformen og fremtoningen til 7040. Nå skal jeg trekke meg rolig vekk fra pcen før jeg gjør noe dumt, men er spent på å se hva dere sier.

Falck
 
Det finnes ingen gode grunner til å ikke kjøpe en... Beklager!
 
Ja det er jo alltid lett å få hjelp til å ikke kjøpe klokker her inne.

Men jeg skal liste opp gode grunner til å ikke kjøpe den.

1. Du er nesten innen rekkevidde til å kjøpe din pam005 eller ploproof som du har nevnt tidligere og å kjøpe denne vil sette deg akkurat litt irriterende lengre unna målet ditt. (forutsatt at de ikke er i boks vel å merke.)

2. Nei jeg kommer ikke på andre grunner. Kul klokke. Hvis punkt 1 ikke er tilfellet, løp og kjøp.
 
Eneste argumentet jeg kommer på er at du tærer på klokkekontoen, og dermed vil ligge etter på ditt neste planlagte kjøp.
Spørsmålet er vel: Vil du egentlig reddes sånn helt innerst inne...?;):p
 
UJU: Nei, jeg vil jo ikke reddes. Håpet var at det skulle komme masse argumenter som forsvarte kjøp ;)

Og du har helt fullstendig rett Espenbki, jeg står økonomisk sett fullstendig fritt til å realisere litt mer kostbare drømmer. Ventepølser smaker aldri like godt som the real deal, og der er det flere som har et poeng. Jeg har akkurat solgt unna SMP, noe som virkelig ikke var lett, og har egentlig satt meg som mål om at jeg skal klare meg med det jeg har frem til jeg legger ut på en omfattende reise jan/feb neste år. Sannsynligheten for at jeg skal klare å nå det målet er vel omtrent like stor som sannsynligheten for at New of the world kommer i ny utgave til uken. Samtidig tror jeg at dette er en keeper for meg, har det på feelingen. Men igjen, ventepølser og tusenlapper her og der i tide og utide.

OT: Jada, det er JB ;) En stilstudie i seg selv
 
Dere snakker i koder som Odd Børretzen sier;) Men, om det er en seiko Diver det er snakk om så leste jeg et sted på www at noen hadde sett Mick Jagger med en sånn en - Altså: Løp & kjøp:p -Både rock`n roll og diver:D