Realisering av verdier (les: bare en klokke?!)

Takk for alle innspill. Hovedgrunnen til at jeg har denne tanken er at jeg tenker at jeg kanskje kunne klart å bli en "one watch man".. og således unngått større utgifter knyttet til innkjøp av nye ur :p

Kanskje litt bakvendt tankegang men :p

Da må du slette medlemskapet ditt her,gå i 3 års intens terapi muligens kombinert med hypnose,samt begynne med fluefiske..
 
Jeg tror du har nirvana i omtrent to uker, så tenker du noe i denne duren:
"Jeg burde jo kanskje hatt en vintage Constallation Pie Pan til dressen på julaften.."
Så er du igang igjen. :p
 
Nå sitter jeg her og lurer på om jeg skal selge unne alle salgbare ur i samlingen min, for å kunne kjøpe meg ett gromt ur.

Når det gjelder hvilke ur jeg tenker på så varierer det litt, men Rolex Sub er definitivt et alternativ. ;)

Jeg lurer på om det er noen av dere her som har gjort noe tilsvarende, og har dere i såfall angret i etterkant? Eller har dere tenkt tanken og avfeid den, og i såfall: hvorfor?

Hjelp!

Jeg sier go for it!

Folk er forskjellig, og noen er "a one watch guy". Kjøper du en Sub kan du også være rimelig sikker på et minimalt tap ved salg (om du taper noe i det hele tatt), så veien er kort tilbake til flere rimeligere klokker :)