Eller gammel grinebiter...Neida, joda, neida,....Fra den gang det bare var to kjønn og menn var menn, og damer var damer - og piperøyking var the shit. Ja, jeg er tydeligvis en romantikker.
Vis vedlegg 368261
Eller gammel grinebiter...Neida, joda, neida,....Fra den gang det bare var to kjønn og menn var menn, og damer var damer - og piperøyking var the shit. Ja, jeg er tydeligvis en romantikker.
Vis vedlegg 368261
Man er vel ikke en grinebiter fordi man synes to kjønn er tilstrekkelig. Man trenger vel strengt at ikke flere? Eller?Eller gammel grinebiter...Neida, joda, neida,....
Tenkte jeg mer på gammeldags pipe enn noe annet..Man er vel ikke en grinebiter fordi man synes to kjønn er tilstrekkelig. Man trenger vel strengt at ikke flere? Eller?
Det er ikke ulovlig å være konservativ og akseptere at ting har forandret seg men samtidig mene at enkelte ting var greiere i gamle dager.
Plutselig fikk pipen en annen lyd. Neida, joda, neida.Tenkte jeg mer på gammeldags pipe enn noe annet..
Røyker ikke selv, men synes en del pipetobakk lukter skikkelig godt.Da var det grunnleggende i boks og opplevd. Da er det tid for å undersøke ulike pipetyper/former og et plefora av ulik tobakk. Sigarer? Go home.
Da vant jeg nettopp 7.500.- som brukes på piper side om side på leirduebanen i nær fremtid.@andre
Plutselig fikk pipen en annen lyd. Neida, joda, neida.
Du må huske @GrimReaper, at gode(ste) @andres er trolig mer tradisjonalist enn man skulle tro. Han må finne noe å hate. Ære være @andres for å være konsistent.Det skal han ha. Hvis @andres har noe konstruktivt å melde innen trådens tema, så er det prisverdig. Men, tviler på at det skjer siden det nå er slik at han er mer en gammel grinebiter enn en pipeentusiast.
Joda, det var bedre når man satt svett i hendene og man ble ropt opp til skoletannlegen. Stille bønn opp trappene til tredje etasje og euforien i kroppen når man ikke hadde hull og kunne gå uskadet ned igjen.javisst - alt var bedre før*
*bortsett fra tannlegen.
Neppe Mac Baren! Enten såpebobler eller nyeste design fra JuulLa oss få tråden tilbake on topic her!
Noen som vet hvilken tobakk som er i pipa til denne herremannen her?
Vis vedlegg 368401
Herremann....hvor...?La oss få tråden tilbake on topic her!
Noen som vet hvilken tobakk som er i pipa til denne herremannen her?
Vis vedlegg 368401