Råd angående brukt GMT Master II

Og hvor har du det fra? Én klokke som gikk for usannsynlig høy pris på auksjon?

Det er nok riktig at prisene har gått opp, men doblet seg? Tror ikke d..

Edit: Ligger forøvrig plenty med GMT pepsier på chrono24 til rundt 30k, og det er før pruting.

Ja ser det nå. Tittet etter birthyear pepsi her om dagen og da var den billigste 43k. Antok at nyere med boks og papirer da ville ligge høyere. Ganske sykt at et par år differanse i produksjon utgjør 10k eller mer

Ja ser det nå. Tittet etter birthyear pepsi her om dagen og da var den billigste 43k. Antok at nyere med boks og papirer da ville ligge høyere. Ganske sykt at et par år differanse i produksjon utgjør 10k eller mer

Hvilket år om jeg tørr spørre? Kunne tenkt meg en birthyear GMT Pepsi etterhvert selv. Det blir da en fra 1990 og heldigvis ligger disse ganske så fornuftig i pris :eek:

Edit: Sorry til OP for at jeg nå dro diskusjonen langt vekk fra poenget :p

Hvilket år om jeg tørr spørre? Kunne tenkt meg en birthyear GMT Pepsi etterhvert selv. Det blir da en fra 1990 og heldigvis ligger disse ganske så fornuftig i pris :eek:

Edit: Sorry til OP for at jeg nå dro diskusjonen langt vekk fra poenget :p

88;) men jeg tror det blir en Datejust først. Har allerede sub og GMT blir jo relativt likt

Og hvor har du det fra? Én klokke som gikk for usannsynlig høy pris på auksjon?

Det er nok riktig at prisene har gått opp, men doblet seg? Tror ikke d..

Edit: Ligger forøvrig plenty med GMT pepsier på chrono24 til rundt 30k, og det er før pruting.

Har ikke funnet tilsvarende klokke som jeg nevner øverst i tråden til 30K, men til 40K+.

Hva kostet en ny GMT i 2007?

Har ikke funnet tilsvarende klokke som jeg nevner øverst i tråden til 30K, men til 40K+.

Hva kostet en ny GMT i 2007?

Nei jeg tror som sagt ikke du finner en 2007-modell til under 40k, men jeg anbefaler deg å vente til det kommer en på markedet i Norge. Det kommer garantert etterhvert, det er bare å være tålmodig. Eller så kan du jo selvsagt betale blodpris på 40k + mva = 50k. Men da vil du slite med å få pengene dine tilbake om du velger å selge den.

GMT II på TS

Hva med den som ligger ute på TS FSOT nå?

Selger ønsker bud på 40K+. Klokken ligger stille så vidt jeg har fått med meg

Man kan vel ikke bytte ut keramisk bezel med vanlig pepsi-bezel @benbjo??

Oops, nei det kan kanskje stemme det. Tenkte ikke over at det ble keramisk allerede i 2007 (?).

men generelt, om man kjøper en GMT så kan bezelen stort sett byttes ut rimelig greit.

Redigert av en moderator: