Pussig annonse på toppen

Jeg er tilhenger av fritt entreprenørskap og ønsker alle lykke til med sine forretninger.
Har vært inne å tittet på tilmannen og synes det ga et litt "billig" intrykk de varene som var der.
Men det kommer sikkert flere varer til, som er priset litt riktigere.
Jeg betaler gjerne for kvalitet, men bruker ikke ekstra kroner på ting som man får billigere andre steder.

Ideen er god, jeg synes man har tenkt riktig, etterlyser bedre produkter bare.

Eller for de som bruker firefox
bare bruk Adblock+ ;) ( er et lite gratis extraprogram som fjerner all reklame på nettsider)
enkel å innstalere men man må bruke Firefox som nettleser da
https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/1865/

Velger å ikke sensurere dette tipset, men håper og tror at folk kan tolerere det lille av reklame som er å finne på Tidssonen.no. Tro det eller ei, reklame kan over tid være med på å gi litt inntekter som kan komme forumbrukerne til gode. :)

disse reklamene er nå bare irriterende, eller usynlige.

ser gjerne reklame, men få litt variasjon. :p

ps: vet fortsatt ikke hva en champagnesabel er...

ps: vet fortsatt ikke hva en champagnesabel er...[/I]
Et sverd som benyttes for å åpne en flaske sjampis på en småharry, men ganske fascinerende måte:

[video=youtube;uFPrmgy7SmQ]http://www.youtube.com/watch?v=uFPrmgy7SmQ&feature=fvw[/video]

pussig annonse på bunnen

ser at bladet mamma annonserer på bunnen av siden her....tenkte jeg skulle prøve å finne på en vannvittig morsom kommentar på det men...
ser at bladet mamma annonserer på bunnen av siden her.

Google ads er vel og bra, men av og til ser man at man kan spare 90% på sine respektive burgers og fries :mrgreen:

Spøker det?

Litt pussig dette, i kveld har jeg surfet litt og jaktet etter et bredbåndsabb. for hytta. Plutselig kommer det annonser fra Telenor for akkurat det.

Tidligere la jeg merke til Net On Net annonser for TV etter jeg hadde googlet brukererfaringer.

Er dette helt tilfeldig?

PS: Savner champagnesabel, det er Petter Pilgård... :eek:

Er dette helt tilfeldig

Nix.

Vet ikke hele sannheten bak. Men tenk Orwell. Tenk 1984. Tenk "Big Brother is watching you". Legg på litt.
Der en plass har du komboen Google og AdWords + smarte banners.

Jeg fikk dog stund en haug med linker til datesider med single afrikanske kvinner, noe som satte litt bry i hodet mitt og til stor glede for kollegaer som kikket over skulderen min på jobb-PC'en :(