Pussig annonse på toppen

Medlem
14. feb. 2008
Innlegg
1.553
Sted
Oslo
Det blir litt pussig når en av google-annonsene som dukker opp ofte på toppen av tidssonen.no linker til en side som selger fake Rolex. :(

Skjønner at sånt kan være vanskelig å få bukt med, men finnes det noe man kan gjøre for at sånt ikke skal dukke opp på siden "vår". :confused:
 
Hehe, det der seg jeg også!

Var nok kanskje ikke den beste annonsen for dette forumet nei!

Men den går vel vekk iløpet av noen få dager ?
 
Er det virkelig seriøst av tidssonen å ha replica sponsor?!?!

Jeg håpet det er en feil....fordi jeg synes det er useriøst!
 
Stusset også over dette da jeg så det. Tror imidlertid at dette kan være vanskelig å unngå helt.

Google Adwords søker i teksten på siden (se feks hvor mange Omega3-reklamer det er på Omega tråder). Jeg tror det skal være mulig å kutte ut annonsører hvis man vil, men dette vet sikkert admin mer om.

Vi kan jo heller hjelpe til med inntektene ved å trykke på linkene hver gang vi er innom. Så drypper det noen øre på tidssonen hver gang;)
 
"We only offer real and best Swiss Rolex Watches, Top Quality Swiss ETA Movement and the Most Expensive material."
 
Jeg har ikke tenkt så mye over denne reklamen. Er litt "bannerblind".
Men dette håper kan gjøres noe med, juice.
Føles litt bedritent at jeg kan få "Seadweller" som min for $79...:(
Det kostet litt mer for originalen...
Håper du ikke tar dette ille opp, juice. Jeg har stor forståelse for at det må sponsorer til.:)
 
Jeg er så vant til snodig og upassende reklame på nettet at jeg som Frodo nok er ganske blind for innholdet. Det er jo kjedelig med AdSense i at du ikke har liten over akkurat hvilke annonsører som dukker opp.

Men, det finnes muligheter for å filtrere på ord, grupper og enkeltannonsører, brukes f.eks. for å hindra at du reklamerer for direkte konkurrenter.

Ad review center
 
Annonsering på tidsonen

Hva synes vi om "Rolex" annonsen på Tidssonen.no - noen som lar seg friste til kjøp av Rolex til en liten neve dollar?
 
Flyttet flere av trådene som omhandlet det samme temaet til den opprinnelige tråden.

Som flere nevner her er det snakk om en Google Adsense reklame som dessverre tidvis bommer vesentlig på hva som er relevante annonser for oss her på Tidssonen. Tidligere har det gått temmelig smertefritt gjennom å legge inn replica-annonsørene i en svarteliste. Nå har det seg imidlertid slik at jeg for en lengre periode befinner meg utenlands, og annonsene som spretter opp er forskjellige fra de man ser hjemme i Norge.

Skal allikevel se på andre alternative løsninger så man slipper disse annonsene. Inntil man finner en god løsning håper jeg dere kan være litt "large" :) Det har jo ikke vært gratis å drive forum, verken med tanke på hosting eller lisenser.
 
Inntil man finner en god løsning håper jeg dere kan være litt "large" :) Det har jo ikke vært gratis å drive forum, verken med tanke på hosting eller lisenser.

Har stor forståelse for det.

Hvis det er sånn at annonsørene betaler pr. klikk, så er det jo bare å klikke på banneret og motstå fristelsen å kjøpe en fake (noe jeg vil tro er lett match for de fleste her inne), og på den måten tappe replicafirmaet for penger. :D
 
Det tror jeg alle har forståelse for, Juice. Etterhvert som Tidssonen vokser tror jeg kanskje jeg ville vurdert en annonseavtale med noen av de store norske forhandlerne om jeg var deg, dersom det økonomisk kan erstatte AdSense.
 
Hvis det er sånn at annonsørene betaler pr. klikk, så er det jo bare å klikke på banneret og motstå fristelsen å kjøpe en fake (noe jeg vil tro er lett match for de fleste her inne), og på den måten tappe replicafirmaet for penger. :D

Hehehe, kreativ tilnærming :) Høres slettes ikke dumt ut ;)
 
Jeg kan med stor glede bekrefte at jeg i dag har tappet houseofreplicas.com for minst 6 øre:D
 
Jeg er tilhenger av fritt entreprenørskap og ønsker alle lykke til med sine forretninger.
Har vært inne å tittet på tilmannen og synes det ga et litt "billig" intrykk de varene som var der.
Men det kommer sikkert flere varer til, som er priset litt riktigere.
Jeg betaler gjerne for kvalitet, men bruker ikke ekstra kroner på ting som man får billigere andre steder.

Ideen er god, jeg synes man har tenkt riktig, etterlyser bedre produkter bare.
 
Eller for de som bruker firefox
bare bruk Adblock+ ;) ( er et lite gratis extraprogram som fjerner all reklame på nettsider)
enkel å innstalere men man må bruke Firefox som nettleser da
https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/1865/

Velger å ikke sensurere dette tipset, men håper og tror at folk kan tolerere det lille av reklame som er å finne på Tidssonen.no. Tro det eller ei, reklame kan over tid være med på å gi litt inntekter som kan komme forumbrukerne til gode. :)
 
disse reklamene er nå bare irriterende, eller usynlige.

ser gjerne reklame, men få litt variasjon. :p

ps: vet fortsatt ikke hva en champagnesabel er...
 
ps: vet fortsatt ikke hva en champagnesabel er...[/I]
Et sverd som benyttes for å åpne en flaske sjampis på en småharry, men ganske fascinerende måte:

[video=youtube;uFPrmgy7SmQ]http://www.youtube.com/watch?v=uFPrmgy7SmQ&feature=fvw[/video]