Så du bestilte en klokke på urverket.no og fikk den ikke til prisen de annonserte med?
Kjøpte den hos forhandler på lørdag og de ville da sende over taksten med den nye prisen i stede for den gamle
Så du bestilte en klokke på urverket.no og fikk den ikke til prisen de annonserte med?
Har en kamerat som har forsøkt å bestille diverse klokker på www.urverket.no. Alle bestillingene er blitt kansellert etter at urverket gjør oppmerksom på usikkerhet rundt leveringstid, eksempelvis 3-6 måneder for en 116610LN.
Urverket tar også «forbehold for feil i priser og prisøkninger utenfor vår kontroll»……..
...De har 90 dagers fri retur.
Riktig. Husk imidlertid at du må fylle ut eksportpapirer, samt legge ut kostnader forbundet med dette, for å returnere uret til urverket.no, som da tilbakebetaler kostnadene til deg når de får uret.
Jeg skjønner ikke hvordan urverket.no kan forlange at jeg skal betale mer enn avtalt. Beløpet som er avtalt er jo betalt inn. Har jeg fått uret vil jeg jo aldri betale mer. Det betyr at de må forlange at jeg skal betale mer før de sender uret. Da vil jeg bare heve handelen.
Har lyst å sende en forespørsel bare for å høre hva de sier...
@reflektor Av nysgjerrighet, er garantikortet stemplet og datert?
Fortsatt mulighet til å gjøre ett kupp på urverket.no på 116610, prisen har økt noe siden veiledene på 58k..
http://www.urverket.no/rolex-sort-stal-o40-mm-p-10729.html
Veil.pris 63.300,-
NÅ! 66.795,-
67.450 på Bjerke.