PP Nautilus 3800

Hæææ?
Jeg har da aldri hatt med meg et papir når klokkene mine har blitt taksert/verifisert. Har du snakket med feil kar?

Jeg tror nok det som kan ha blitt sagt er at de ikke vil levere en skriftlig verifikasjon/takst på en klokke som ikke er kjøpt der. En av urmakerne bør jo kunne åpne den og gi beskjed om at den er ekte...
 
Mer klokke til kona? Du er gal, mann.....:)

Når det er sagt, jeg synes den er pen, men romertallene plager meg litt.
 
Mer klokke til kona? Du er gal, mann.....:)

Når det er sagt, jeg synes den er pen, men romertallene plager meg litt.

Er hun fornøyd blir jeg fornøyd! ;)

Når det er sagt hadde hun også litt betenkeligheter rundt skiven, derav spørsmålet om muligheten for skivebytte!
Har sendt henne ned for å prøve den på armen i dag, så får vi se hva dommen blir...

Gjør ikke en slik investering hvis hun ikke er 100% sikker!
 
Ser den, er kjedelig å bla opp såpass mye vis man er usikker på skiven! Jeg skjønner at den setter litt tvil i det hele da den liksom ikke passer helt.. Vis et skivebytte er mulig å få til vil det vel koste en grei klokke kanskje??
 
Ser den, er kjedelig å bla opp såpass mye vis man er usikker på skiven! Jeg skjønner at den setter litt tvil i det hele da den liksom ikke passer helt.. Vis et skivebytte er mulig å få til vil det vel koste en grei klokke kanskje??

Jeg syns skiven føles så asymetrisk. Det er det eneste som ødelegger for meg.
 
Når PP tar 6000 USD (!) for et par mansjettknapper, slår det meg at et skivebytte neppe er billig, om det i hele tatt er gjennomførbart... Tipper du kan sette av 15-20K til skivebytte. Ren gjetting, men.... :rolleyes: