Grattis med godt valg og fin klokke. Bare å begynne jakten på reimerDHL holdt hodet over vann og leverte rett før årsskifte. PAM392 kom seg hjem i går kveld, velkommen!
Jeg tenkte først at jeg skulle gå for en base-modell, men dato og løpende sekund utgjorde en god balanse på skiven. Satt godt med 42mm!
Dårlig lysforhold for øyeblikket, men jeg regner at det dukker opp flere og bedre bilder i diverse tråder de neste ukene
Vis vedlegg 417587Vis vedlegg 417588Vis vedlegg 417589Vis vedlegg 417590Vis vedlegg 417591Vis vedlegg 417592
Takk og ja 100%. Det fulgte kun med en anonym generisk rem, antageligvis pga utfordringer med eksport fra Japan. Slik jeg forstod det hadde denne modellen en alligator rem originalt, og da blir det krøll med CITES dokumentasjon...Grattis med godt valg og fin klokke. Bare å begynne jakten på reimer![]()
jævlig fin reim fra nam ass - fortell!Takk og ja 100%. Det fulgte kun med en anonym generisk rem, antageligvis pga utfordringer med eksport fra Japan. Slik jeg forstod det hadde denne modellen en alligator rem originalt, og da blir det krøll med CITES dokumentasjon...
Jeg må innrømme at jeg allerede har en shell cordovan rem på vei fra Vietnam:
Vis vedlegg 417594
Tenker at jeg må finne mer inspirasjon fra rem-tråden, folket er flinke til å finne gode matcher![]()
Det er riktigAvantgarde Trio i bakgrunnen der ?
Tror ikke folk skjønner hvor spesielt det er at en Panerai 3646 (nederste bildet), har funnet veien til Norge - helt sjukt!Aldri så liten sammenkomst av Paneristis i gårVis vedlegg 419607Vis vedlegg 419608