Det er jeg helt enig i @Gin ! Var rimelig rått å prøve denne godbiten på armenTror ikke folk skjønner hvor spesielt det er at en Panerai 3646 (nederste bildet), har funnet veien til Norge - helt sjukt!
Det er jeg helt enig i @Gin ! Var rimelig rått å prøve denne godbiten på armenTror ikke folk skjønner hvor spesielt det er at en Panerai 3646 (nederste bildet), har funnet veien til Norge - helt sjukt!
Håper det går bra med deg med tanke på den radioaktiviteten som du har blitt utsatt forDet er jeg helt enig i @Gin ! Var rimelig rått å prøve denne godbiten på armen![]()
Det er jeg helt enig i @Gin ! Var rimelig rått å prøve denne godbiten på armen![]()
Gutter. Helt sykt kult! I norsk eie? Kan egentlig bare tenke på en som både er tøff nok og kunnskapsrik nok til å kjøpe en slik, har jeg rett?Håper det går bra med deg med tanke på den radioaktiviteten som du har blitt utsatt forJeg prøvde den forrige uke, så vi sees vel etter hvert på Radiumhospitalet
![]()
Ja du har rett.Gutter. Helt sykt kult! I norsk eie? Kan egentlig bare tenke på en som både er tøff nok og kunnskapsrik nok til å kjøpe en slik, har jeg rett?
Error proof dial!
Noe mer histore på akkurat denne?
---------- SKILLE ----------
For både nye og gamle Paneristis kan denne klokka være inspirasjon til å friske opp Panerais opprinnelse, enkelt forklart her: https://oracleoftime.com/how-rolex-accidently-invented-the-panerai-radiomir/
Panarai-kaninhullet minner meg på hvorfor jeg mener det bør være en menneskrett (iallefall nesten) å eie en Panerai. Akkurat nå har jeg dessverre ingen, men det kommer tilbake!
Vis vedlegg 419716
3646 Type G fra 1944.Vis vedlegg 419768
Nydelig! Ref?
Grattis @Tom Henriksen , dette er rått!!3646 Type G fra 1944.Vis vedlegg 419768
åh, denne passer deg så jævlig perfekt!