Post dine Panerai-bilder her!

Nå måtte jeg faktisk scrolle til side 2 for å finne (bilde) Panerai-tråden, ikke bra. Jeg kan heldigvis bidra med å løfte den - her er dagens nyervervelse! Landet på 510 (vs 560), og da var det bare å gjøre kort prosess:) Denne sitter 100 % merker jeg, så nå blir det stas med reim-bonanza fremover!
Vis vedlegg 166736
Nydelig! Nok en gang grattis, og velkommen i klubben :)
 
Takk, @eidehelg ! Falt, som deg, ned på at dette er den ultimate (Panerai) løsningen. Og, du hadde rett, med nr. 3 i boks vandrer tankene til nr. 4...:)
Herlig! Jeg har som sagt 4, og må ha 5. Så har jeg sagt til kona at med nr. 5 i boksen er jeg garantert i mål...........................(tror jeg) ;)
 
  • Liker
Reaksjoner: urtid
Haha, så vidt jeg kan huske er det vel 10 plasser i den boksen... Leit å la 5 plasser stå urørt synes jeg;)
3D3EA169-02FF-4EFF-B7E6-50118F7DF1FA.jpeg
 
Nå måtte jeg faktisk scrolle til side 2 for å finne (bilde) Panerai-tråden, ikke bra. Jeg kan heldigvis bidra med å løfte den - her er dagens nyervervelse! Landet på 510 (vs 560), og da var det bare å gjøre kort prosess:) Denne sitter 100 % merker jeg, så nå blir det stas med reim-bonanza fremover!
Vis vedlegg 166736

Grattis med bra köp. Min dagens :)

F8DD3B49-0DDA-4296-844A-C4CC9DB4A57B.jpeg
 
Nå måtte jeg faktisk scrolle til side 2 for å finne (bilde) Panerai-tråden, ikke bra. Jeg kan heldigvis bidra med å løfte den - her er dagens nyervervelse! Landet på 510 (vs 560), og da var det bare å gjøre kort prosess:) Denne sitter 100 % merker jeg, så nå blir det stas med reim-bonanza fremover!
Vis vedlegg 166736
Grattis! Kul! Du er enig i at desse manuelle bærer bedre enn f.eks 1312?
 
Grattis! Kul! Du er enig i at desse manuelle bærer bedre enn f.eks 1312?
Takk for det!:) Ja, det er det ingen tvil om. 1312 er jeg kjent med, som du vet, og det er en fet klokke! Men, bæremessig synes jeg forskjellen er ganske stor. Denne bærer utrolig enkelt, nesten umerkbar på armen. Synes vel også formen gjør at den følger håndleddet bedre. Veldig fornøyd i hvert fall!
 
  • Liker
Reaksjoner: eidehelg og Oddemann
Takk for det!:) Ja, det er det ingen tvil om. 1312 er jeg kjent med, som du vet, og det er en fet klokke! Men, bæremessig synes jeg forskjellen er ganske stor. Denne bærer utrolig enkelt, nesten umerkbar på armen. Synes vel også formen gjør at den følger håndleddet bedre. Veldig fornøyd i hvert fall!
Ja lik opplevelse her. 1312 er bølletøff. Men comfortmessig er min 562 "milevis" forran...
 
  • Liker
Reaksjoner: eidehelg og urtid
Denne i dag igjen! Vanskelig å bruke noe annet om dagen... Må si jeg er imponert over hvor lett denne er å bruke, og overrasket over forskjellen mellom denne og 44 mm 1950-kassen ift bærekomfort. Får vel bytte før trening i kveld;)
Vis vedlegg 167702
Enig! Panerai er meget komfortable! PS: du trenger ikke bytte klokke, bare reima, før trening:) Bruker min til alle typer sport, og digger den store og lettleste skiva når ting går sportslig raskt! Løping, ski, sykkel, bading, klatring, drikking, etc
 
  • Haha
Reaksjoner: urtid
Kordan er det med alle dissa reimprodusentane som dukka opp den tid Panerai virkelig var poppis. ?
Og er der tommelneglspenner å få tak i for å kunne bytte krisespenner på ellers flotte reimer ?
 
Redigert: