Post dine Panerai-bilder her!

Min PAM 005 på Ted Su ammo..synes det ble en god kombinasjon!

IWCSpitfire032.jpg


IWCSpitfire029.jpg


IWCSpitfire027.jpg


IWCSpitfire023.jpg


IWCSpitfire025.jpg


IWCSpitfire024.jpg
 
Griselekkert, begynner nå å falle mer og mer over på PAM når jeg drømmer om mitt neste ur.
 
Takk for kommentarer:)

Mathfjeld: tok litt tid før Panerai ropte til meg også.. men prøv en på armen og du er solgt! Klokken går til de fleste anledninger med et uendelig utvalg av remmer! Er til å bli sprø av!:smile:
 
Ted Su kan anbefales, men bestill lang nok rem! Min er kanskje litt kort, men det går. Begynner og få en liten samling remmer nå, selv om kanskje den originale hadde vært nok:)

6e5ad8af.jpg
 
Min første Panerai:)

Så mange flotte PAMs i "dagens klokke" poster i dag. Ble inspirert til å poste et bilde av min første.
Den kjøpte jeg i gamle dager, hvor det ennå ikke var noen AD her på berget.
PAM 183 kjøpt i Nottingham et par timers busstur fra London.
closepam.jpg

flashback.jpg

Klokka ble solgt for å kjøpe en annen Radiomir, men remmen(en Mario Paci) har jeg ennå:).
 
Ted Su kan anbefales, men bestill lang nok rem! Min er kanskje litt kort, men det går. Begynner og få en liten samling remmer nå, selv om kanskje den originale hadde vært nok:)
]
Kanskje på tide å flippe litt remmer da? ;)
 
Er det noen av dere som har en PAM med brun skive? har begynt å tenke litt på dette selv, men lurer på om brunfargen er kledelig eller om det er safest med svart? hadde satt stor pris på et wrist-shot eller to :D
 
Hei:)

Jeg har en PAM med "Tobacco" eller brun skive, en PAM240.
Har ikke så mange gode bilder men legger ved noen jeg fant.
IMG_2837.jpg

goodpicmf240.jpg

IMG_1637.jpg

lastaned230808009.jpg

lastaned230808027.jpg
 
BUMP - 2 år :D

På tide å fylle opp med mer inspirasjonsmateriale, Paneristi :cool:

Som n00b på feltet trenger jeg litt voksenopplæring innen PAM ;)