Post dine Panerai-bilder her!

Straps

Fått inn litt tilbehør til 312 :)

Først ut er 2 stk straps fra Greg Stevens.

Crazy Horse II

4278386149_8e0de5b37d_b.jpg


Whiskey

4278386419_aff97d657c_b.jpg


Ser jeg må få byttet buckle fra polert til børstet. Disse er screw-in, så skal ikke være noe problem.
Men fy f**n for en kvalitet på disse remmene..! Veldig myke og behagelige. Skal definitivt handle mer hos Greg :mrgreen:
 
Så fikk jeg vesken fra Zeugma tidligere denne uken, og er veldig fornøyd med den, skulle gjerne hatt plass til
flere remmer, men men.. Kan ikke få i pose og sekk ;)

4278385303_52eee0cb09_b.jpg


4278384761_f81fffe825_b.jpg


4279133542_ff53ab899e_b.jpg
 
Pakke mottatt!

Det er alltid hyggelig med pakke i posten, og spesielt når man har ventet i 4 uker:)

Etter å ga lastet ned Photobucket-appen blir det utelukkende iPhone-bilder fremover...

Først - sylharry, men jeg liker den:

ec28fb55.jpg

Nøkkelringen

Neste - Carbonstrap med røde sting:

7dbc223c.jpg


Nå tåler remmen likt mye juling som klokken:)
 
312

Først ut er en LV Tan fra Heroic 18

4311244816_24bcab2e13_b.jpg


Så har vi en "Whisky" fra Greg Stevens sammen med en single malt fra "The Glenlivet"

DSC01117.jpg


DSC01119.jpg
 
Tak, Tombs. Ja, det er min første PAM, og den har imponeret mig på alle måder - der må gerne komme mange flere ;)

Jeg startede ud med at kigge meget bredt på PAM´s, da jeg syntes godt om mange af modellerne - ja, jeg er stadig vild med mange af deres modeller ;) Efterhånden, som jeg læste lidt op på mærket, så blev jeg imidlertid mere og mere tiltrukket at "Historic" modellerne. Ret hurtigt, der var jeg til fast bagkasse og sekundviser, så jeg blev ved med at vende tilbage til denne model. Heldigvis, så lykkedes det mig at lande en, og jeg er SUPER glad :D:D:D

Ligge-6.jpg
 
Utrolig mange fine pams ute og går, fler bilder takk!

Min Fiddy med reimer, fra venstre: Rob Montana, OEM, SC Gator, Simona, Gregoire, Kevin BigB, Ted Su, Micah og montert på, sitter favoritten Gunny`s MI.

IMG_3256.jpg

127-1.jpg
 
Kan vel neppe bemerkes for ofte, men den Fiddy'en er lekker !

Og remmer må en jo ha ! Du holder en bestemt farge-linje ? ;)

hehe, har såvidt begyndt. Kommer nok litt fler farve varianter etter vært. Blir jo en besettelse dette, finne den perfekte reimen, heldigvis holder annenhånds verdien seg bra :)
 
sebbi: Utrolig smakfullt utvalg av remmer!
De passer jo utrolig bra til 127.