Post dine Panerai-bilder her!

Grattis med godt valg og fin klokke. Bare å begynne jakten på reimer:D
Takk og ja 100%. Det fulgte kun med en anonym generisk rem, antageligvis pga utfordringer med eksport fra Japan. Slik jeg forstod det hadde denne modellen en alligator rem originalt, og da blir det krøll med CITES dokumentasjon...

Jeg må innrømme at jeg allerede har en shell cordovan rem på vei fra Vietnam:
1767089173484.png

Tenker at jeg må finne mer inspirasjon fra rem-tråden, folket er flinke til å finne gode matcher 😎

Takk og ja 100%. Det fulgte kun med en anonym generisk rem, antageligvis pga utfordringer med eksport fra Japan. Slik jeg forstod det hadde denne modellen en alligator rem originalt, og da blir det krøll med CITES dokumentasjon...

Jeg må innrømme at jeg allerede har en shell cordovan rem på vei fra Vietnam:
Vis vedlegg 417594

Tenker at jeg må finne mer inspirasjon fra rem-tråden, folket er flinke til å finne gode matcher 😎
jævlig fin reim fra nam ass - fortell!

• Liker
Reaksjoner: MikroKrone
Det er jeg helt enig i @Gin ! Var rimelig rått å prøve denne godbiten på armen :mrgreen:
Håper det går bra med deg med tanke på den radioaktiviteten som du har blitt utsatt for ;) Jeg prøvde den forrige uke, så vi sees vel etter hvert på Radiumhospitalet😂
Gutter. Helt sykt kult! I norsk eie? Kan egentlig bare tenke på en som både er tøff nok og kunnskapsrik nok til å kjøpe en slik, har jeg rett?

Error proof dial!

Noe mer histore på akkurat denne?

---------- SKILLE ----------

For både nye og gamle Paneristis kan denne klokka være inspirasjon til å friske opp Panerais opprinnelse, enkelt forklart her: https://oracleoftime.com/how-rolex-accidently-invented-the-panerai-radiomir/

Panarai-kaninhullet minner meg på hvorfor jeg mener det bør være en menneskrett (iallefall nesten) å eie en Panerai. Akkurat nå har jeg dessverre ingen, men det kommer tilbake!

1769244942686.png

Gutter. Helt sykt kult! I norsk eie? Kan egentlig bare tenke på en som både er tøff nok og kunnskapsrik nok til å kjøpe en slik, har jeg rett?

Error proof dial!

Noe mer histore på akkurat denne?

---------- SKILLE ----------

For både nye og gamle Paneristis kan denne klokka være inspirasjon til å friske opp Panerais opprinnelse, enkelt forklart her: https://oracleoftime.com/how-rolex-accidently-invented-the-panerai-radiomir/

Panarai-kaninhullet minner meg på hvorfor jeg mener det bør være en menneskrett (iallefall nesten) å eie en Panerai. Akkurat nå har jeg dessverre ingen, men det kommer tilbake!

Vis vedlegg 419716
Ja du har rett. ;)

• Elsker
Reaksjoner: Genta